temperaturen...

Ik ga als ik wakker wordt altijd eerst even plassen (ik moet dan meestal heel nodig!) en daarna pas temperaturen. Nu heb ik gehoord dat je dat dus beter niet kunt doen, is dit waar? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Alvast bedankt voor de reacties...

Groetjes Vic

Hoi Victory,

Ik weet niet of het plassen uitmaakt. Als er een stijging is zou je dat toch moeten zien. Ik temp zelf 's avonds en rond de eisprong is bij mij duidelijk een stijging te zien. De ene keer houdt die temp aan tot een paar uur voor dat ik ongi moet worden en soms daalt ie na een paar dagen al weer.

Veel succes,

Groetjes Supertje

Nog even aanvulling,
Voordat ik naar de gyn ging had ik zelf nooit spontaan een eisprong. Temp bleef toen ook altijd laag. Nu met hormonen zag ik wel duidelijk die stijgende lijn.

Weet niet of je er veel mee opschiet maar dat is mijn ervaring

Sorry, dat ik hier inbreek, 'hoor' hier niet maar ook ik doe dat victory, ga gelijk naar de badkamer naar toilet en moet dus ook nodig plassen waarna ik gelijk temperatuur, bij mij was het deze maand de eerste curve die ik bijhield en er was een duidelijke stijging rond de eisprong die daarna aanhield en vandaag voor het eerst weer daalde want helaas werd ik vanmorgen ongesteld. Volgens mij moet je iedere dag op het zelfde tijdstip en onder dezelfde omstandigheden je temp opnemen dus als je eerst naar toilet gaat moet je dat dus elke ochtend zo doen en niet de ene morgen in bed je temp opnemen en de andere ochtend wel eerst opstaan, naar toilet gaan en dan temperaturen. Hopelijk begrijp je mijn verhaal een beetje Succes!!

@ Linda76

Dank je! Ja bij mij laat de eisprong nog even op zich wachten, maar mijn cyclus is ook vrij lang, dus hopelijk is dit weekend of begin volgende week een stijging te zien met temperatuur opnemen...
Heel veel succes!

@Supertje
Bedankt voor je reactie!

Groetjes Vic

@Linda76

Dank je! Ja bij mij laat de eisprong nog even op zich wachten, maar mijn cyclus is ook vrij lang, dus hopelijk is dit weekend of begin volgende week een stijging te zien met temperatuur opnemen...
Heel veel succes!

@Supertje
Bedankt voor je reactie!

Groetjes Vic

Ik heb een beetje met mijn termometer geexpirimenteerd:D en het raare is, ik temperatuur smorgens zo rond de 37/37,01 En tegen het einde van de middag word dat tussen de 36,04/36,07. Ik moet de 19e ongesteld worden, hopelijk is dit een goed teken.

Terug
Bovenaan