Temperaturen!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

wij zijn al een tijdje bezig voor een tweede kindje. Wij hebben een zoon van 3 jaar en willen nu toch wel graag een tweede. Nu ben ik sinds mijn laatste menstruatie aan het temperaturen gegaan. Ben begonnen na mijn laatste menstruatiedag, 27 febr. Dan zou ik rond de 7e mrt een eisprong hebben en dan moet je temp dus omhoog. Die van mij is constant 36,8 en vanochtend was hij ineens 37,1. Heb ik dan nu een eisprong? Maar dat is dan ineens veel later. Wie heeft hier ook ervaring mee? En heb je dan tips?

Groetjes Andrea

ik had deze maand hetzelfde.ik had mijn ei ineens twee dagen later. en ja , je ei is geweest.succes met wachten hihi
groetjes esther

Je temperatuur gaat pas omhoog als je ei ongeveer 2 dagen geleden is geweest. Je bent dan dus te laat met klussen.
Tempersturen is niet echt geschikt om te bepalen wanneer je eisprong is. Mits je natuurljk een paar maanden blijft tempen en je een zeer regelmatige cyclus hebt. Dan kun je wel de dag van je eisprong er van afleiden.

Succes!

Liefs Daisy

hoi dacy voor zover ik weet gaat je temp omhoog tijdens en direkt na je ei.is mij in ieder geval eens gezegd en dat staat ook hier op de site.bij mijn jongste is deze last minute nog verwekt omdat mijn temp omhoog aan het gaan was hebben we nog snel geklust destijds en mijn man was van te voren een paar dagen weg. en toch was ik zwanger daarna.groetjes

hoihoi
ook ik ben aan het tempen.
je temp gaat omhoog na je ei, maar je weet dat pas zeker als je temp ook hoog blijft. je temp blijft hoog totdat je weer ongi wordt. dan gaat ie pas weer omlaag. maar we hopen natuurlijk dat ie hoger blijft.
tempen is niet handig om te weten wanneer je moet klussen, maar ik vind het wel fijn om te weten dat mijn ei is geweest je kan er dan 2 weken bij tellen voor je nod. geeft mij wat zekerheid aangezien ik geen idee heb hoe mijn cyclus is.

Je tempo gaat idd pas na je ei omhoog. Ik heb dit zelf ondervonden en dit is ook bevestigd door mijn gyn, waar we vanaf december lopen.

Maakt allemaal ook niet uit, maar je moet hier wel even rekening mee houden, anders ben je elke maand te laat!

Als je echt wilt weten wanneer je ei is, kun je beter ovulatietesten gebruiken.

Succes!

Liefs, Daisy

misschien een stomme vraag hoe tempen jullie jezelf??? in de "bips", oksel, oor???vroeg het me af!
hahaha

Terug
Bovenaan