Temperaturen2

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Bedankt voor de snelle reacties. De thermometer die gebruik is een Braun Thermoscan. Waarschijnlijk moet ik gewoon even wachten met meten en niet direct wanneer ik wakker ben geworden
Ik lig nl. altijd met mijn hoofd onder de dekens en dit kan , zag ik net in de gebruiksaanwijzing, de temp. resultaten beïnvloeden.
We gaan gewoon vrolijk verder met het temperaturen en we zien wel.

Groetjes Nadja

Ps: Zo'n ovulatietest werkt dat nou goed?? Ik hoor er zoveel verschillende verhalen over, zowel positief als negatief. Ligt misschien ook wel aan het merk?

Hoi Nadja,

Ik heb de ovulatietesten van ClearBlue gebruikt.
Waren wat duurder dan de rest, maar had 7 teststaafjes hiervoor (bij de meeste 5).
Ik vond ClearBlue wat betrouwbaarder klinken dan een ander vaag merk van veel goedkoper.
Mij bevielen ze echt goed en had duidelijk resultaat. En een duidelijke gebruiksaanwijzing erbij, is ook erg handig.
Je hebt ook speekseltesten (de zgn. varentest), maar deze zijn niet betrouwbaar hebben testen uitgewezen.

Groetjes

Hoi Nadja,

Ik heb ook de ovulatietest van Cleablue gebruikt, en maar goed dat er 7 staafjes in zitten. Ik had namelijk op mijn 7e staafje een dikke vette streep. En nu ben ik 6 weken zwanger, dus voor mij was het de uitkomst van de eeuw.

Succes, Kee

hoi nadja,

als je een oorthermometer gebruikt geeft deze altijd ongeveer een halve graad hoger aan als dat je een thermometer gebruikt die je anaal inbrengt. het kan dus kloppen wat je zegt over het temp verschil!

als je nou gewoon de temp aan houdt van je oorthermometer maakt het dus niets uit, want op het moment dat je dan je ei hebt geeft deze ook een halve graad hoger aan dus dan komt het op het zelfde neer!

succes,
xx kimpansee

Terug
Bovenaan