temperaturennnn

Hoi meiden,

Vraagje ik ben net een paar daagjes begonnen met temperaturen he.
de 1e drie dagen van mijn cycles is 36.1,36.2 en 36.6 ( ik heb ook een onregelmatig cycles, heeft de grote verhoudingsverschil daarmee te maken, of is het normaal dat de temp zo schommelt? want is het dan niet moeilijk om te zien wanneer je eisprong is?

Graag jullie reacties
alvast bedankt
grtjes

de temp moet 2 weken laag blijven en als je temp. na 2weken op loopt en dan blijf hangen heb je daar je eisprong gehad en als je temp dan hoog blijf na die 2 weken en je word niet ongesteld dan ben je waarschijnlijk zwanger maar dat hoeft niet ik heb het anders mee gemaakt bij mij bleeft die temp. schommelen en ik was al 5maanden niet ongesteld geweest en de testen waren steeds negatief mijn baarmoeder was na 4,5 maandniet gegroeit en we wisten ons geen raad ben ik nu eindelijk zwanger of niet maar na 5 maanden was het zo ver eindelijk het verlossende woord de test is positief. EINDELIJK.

dus wat ik zou doen als ik jou was ff een maand temp. en kijken waneer je temp. omhoog gaat en blijft en de 2de maand blijven temp. en een advies wat wij zelf kregen van de huis arts on de dag gemeenschap hebben klinkt raar maar dan heb je de grootste kans en een cyclus kalender kun je trouwens ook bij je huisarts op halen. succes

Terug
Bovenaan