Temperatuur 37,9 graden

Zojuist mijn temperatuur genomen om 14.50 uur, omdat ik er zo mee bezig ben. De thermometer gaf 37,9 graden. Is dat hoog? Ik moet deze week of begin volgende week ongi worden (ben onregelmatig ongi). Ik heb nog niet eerder mijn temp. opgenomen.
 
het is niet handig om je temperatuur te meten door de dag heen. Over een uur kan je temperatuur wel 37,2 zijn. Het beste is om alleen s'ochtend te temperaturen. Ik heb in het begin ook op verschillende tijden getemperatuurd en werd er helemaal gek van. En een temperatuur van 37,9 is erg hoog, voor mij zou dat verhoging zijn ongeacht het tijdstip(of je moet net een hete douche hebben genomen). In welke ronde zit je?
Marielle
 
Hallo dames, ik probeer ook al maanden zwanger te worden. Hoe hoog moet je temperatuur zijn in de ochtend dat je dan denkt... heee ....dit zou wat betekenen. En hoe meet je de temperatuur precies. Een onervaren, groetjes Ria.
 
Hoi,

Marielle heeft gelijk, je moet niet zo maar ff tempen, dat komt heel nauw.

Kijk maar eens op www.vruchtbaarheid.org daar staat het helemaal uitgelegd.

De temp is voor iedereen verschillend.

groetjes Po
 
Hoi allemaal,

Je moet minimaal 3 maanden elke ochtend voor het opstaan temperaturen om een goed beeld te krijgen van je cyclus.
Bij mij is m'n temp de eerste 13 dagen rond de 36,5 hierna gaat m'n temp naar rond de 37,0 Dit betekent dat ik op dag 13 m'n eisprong heb.
Wel is belangrijk dat je dit iedere dag voor het opstaan op hetzelfde tijdstip op dezelfde manier meet.
Bij mij gaat dus iedere ochtend om half 6 de wekker en ik meet elke dag met een thermoscan (oorthermometer).
Het heeft ook geen zin om zomaar ergens overdag te meten. Je moet dit doen voordat je opstaat, omdat als je opstaat, je je inspant en je temperatuur dan gelijk omhoog gaat.
Veel info over temperaturen kun je ook vinden op www.9maand.com/vruchtbaar/cyclus/btemp.php
 
Terug
Bovenaan