temperatuur 's nachts

A

Anoniem

Guest
Onze dochter voelt 's nachts en 's ochtends zo koud aan. Ik had een aantal weken geleden haar temperatuur al eens opgemeten, maar toen was het steeds erg laag en dacht ik dat de thermometer kapot was. Nu heb ik een nieuwe gekocht. Weer zo'n lage temperatuur. tussen de 35,5 en 36. Ik maak me er wel een beetje zorgen over. Is dit normaal of veel te laag? Ik weet dat koude handjes niet erg zijn, maar ik vind dat ze erg afkoelt. Overdag is ze lekker warm. Zouden jullie langs de huisarts gaan?

Groeten Belle

hoe is haar temp overdag dan? Misschien heeft ze sowieso een lagere lichaamstemp?? En wij hebben, omdat jaap 's ochtends zo koud was en ook lage temp had (terwijl deze overdag normaal is), een dikke winterslaapzak en een dikke pyjama aangedaan. En als hij in bed ligt, hebben we  z'n slaapkamerraam dicht. Evt een 2e deken als t echt winter is en zo nodig sokjes aan.
Als je t niet vertrouwt, kun je huisarts erover bellen, toch?!
Groetjes, mira, sinds 02-01 mama van jaap

mischien eerst eens kijken hoe de temp is in de kamer zelf??
moet(nou ja moet)is meestal goed 18 graden
bij wesley is het altijd 20 graden dat vindt ie het fijnst denk ik
gr marijke
mama van melissa 3 jaar en wesley 8 mnd

Hi,

Op Tom zijn kamertje is het ook altijd frisjes, voor dat hij gaat slapen zetten we altijd even de verwarming aan, niet hoog, maar dat de kou gewoon even weg  is.

Ook heb ik het bedje bij het raam weggehaald, het tocht daar toch altijd een beetje.
Ik heb nu 2 wollendekentjes in een overtrekhoes gedaan, een iets dikker slaapzakje, romper met lange mouwetjes en pyamaatje.

Zijn handjes voelen altijd nog wel koud aan, maar de rest niet.

Je moet ook weer uitkijken dat je ze ook weer niet te warm aankleed..
Beetje zelf inschatten, hoe en wat.

Nens

Terug
Bovenaan