<p>Hallo mede-mama’s,</p><p>Ik ben even heel erg wanhopig en hoop dat jullie me kunnen helpen (en het liefst geruststellen
)</p><p>Onze dochter is 4,5 maand oud. Ze is dus geboren in de zomer en ik heb dus nog geen ervaring met kou. Omdat ik niet wist of ik haar ‘s nachts wel warm genoeg kleed ben ik haar om 23:00 (dan maken we haar altijd wakker voor de fles) eens gaan temperaturen. Haar temp was 36,3. Daar schrok ik van, overdag en ‘s avonds is ie netjes 36,9 á 37.</p><p>Het komt erop neer dat ik het temperaturen sindsdien niet goed los kan laten. Iedere avond om 23:00 zit ze op 36,3, soms een tiende lager, soms een hoger. Op het cb zeggen ze dat dit geen zorgwekkende temperatuur is, omdat ze dan uit haar diepe slaap komt en de temperatuur dan daalt. Pas onder de 36 zou het abnormaal zijn.</p><p>Ze draagt inmiddels een romper, pyjama en winterslaapzak en het is op haar kamertje zo’n 18 graden. Vanavond voelde ze lekker warm aan en ik dacht oké, ik ga haar nu niet tempen, ik laat het los. Dat is niet gelukt, ik dacht ze is lekker warm, dan stelt het me misschien juist gerust als de temp nu wat hoger is. Nou je raadt het al, niets was minder waar…. 35,7!! Ze is vrolijk, helder, laat niks afwijkends zien.. maar het is sowieso geen meisje dat veel aangeeft.. zelfs honger niet. Wat moet ik hiermee?? Groetjes een hopeloos onzekere moeder.</p>