Temperatuur baby icm de hitte

<p>Hoi allemaal,</p><p>ons kleintje van 4 maanden heeft het altijd snel warm, vooral nu met dit weer. Hij zweet erg snel en daarom leggen we hem in een rompertje. Voordat we gaan slapen leggen we hem nog in zijn zomerslaapzakje aangezien zijn temperatuur dan maar rond de 36,1 zit. Voor hem is dat vrij laag. Maar hij voelt verder vrij warm aan. Wat zouden jullie doen? Wel of geen zomerslaapzakje? En een idee waarom hij wel warm aan voelt maar toch een lage temperatuur heeft?</p><p> </p><p> </p>

36.1 is wel erg koud..Ik weet niet of dat wel goed is. Ze horen tussen de 36.5 En 37.5 te zitten dus ik zou hem wel een slaapzakje geven zodat hij in ieder geval de 36.5 aantikt. Want hij kan met zo'n onder temp het nooit warm hebben. Weet je zeker dat je goed tempt? Rectaal en ver genoeg erin?  Bij onze zoon zorg ik altijd dat hij rond de 37.0 zit. 

Hoi
Weet je ook zijn temperatuur van de dagen als hij het niet zo warm heeft er zijn ook mensen (baby's) die een standaard lagere of hoge temperatuur hebben ik heb zelf een standaard temperatuur van 36,2 en mijn dochter ook

Volgens mij is 't niet gek dat de temperatuur van je kindje rond de 36 zit als hij al eventjes geslapen heeft. Als je slaapt, zakt je lichaamstemperatuur. Dat is goed, want zo kan het lichaam herstellen en slaap je dieper. Onze zoon zit/zat rond een uur of elf 's avonds ook altijd rond de 36,2. 
Als hij niet te koud aanvoelt in z'n nekje, heeft hij het niet koud. En als ze het te koud krijgen, worden ze echt wel wakker. 
Met temperaturen zoals vandaag, slaapt onze zoon alleen in een romper (mouwloos of korte mouwen). Zoals gisteren doe ik er nog wel een hydrofiele slaapzak overheen. 

Terug
Bovenaan