Temperatuur blijft hoog maar wel ongesteld!! wie kan me wat meer info geven?

Hoi meiden. Ik heb een vraagje. Ik ben nu ongeveer drie weken aan het temperaturen. Ik begon net na mn menstrutatie en toen zat ie keurig laag, zo rond de 36.7.
Na een tijdje steeg ie tot boven de 37 graden, gemiddeld 37.1
Vorige week zaterdag ongesteld geworden (helaas helaas) nu heb ik gisteren voor het laatst bloedverlies gehad, maar mijn temp is nog steeds hoog, 37.1 Hij is dus nu al bijna tweeenhalve week hoog. Ik moet er wel bijzeggen dat ik onregelmatig werk, dus kan niet elke keer exact op dezelfde tijd tempen, maar dat kon ik ook niet toen ie nog laag was. Heeft iemand hier ervaring mee?
Groetjes Sas

Ik heb deze maand precies hetzelfde!

Voor m'n ei sprong schommeld m'n temperatuur een beetje tussen de 36,4 en 36,8
en na m'n ei was het 37 of hoger.

Vorige week zaterdag was mijn NOD.
Zaterdag verloor ik bruin bloed maar m'n temp bleef hoog.
Zondag verloos ik een beetje rood bloed maar m'n temp bleef hoog.
Maandag ging m'n temp omlaag (36,8) en ...eh... hoe zeg ik dit netjes...gingen de sluizen open.
Maar vanaf dinsdag verloor ik al veel minder bloed en ging m'n temp weer omhoog.

Nu ben ik erg verkouden geworden deze week, dus ik gaf daar eigenlijk de schuld aan.
Ik ben nu voor de derde maand aan het temperaturen.

Meiden als ik jullie was deed ik even een testje ik ben ook zwanger geweest nadat ik ongi was mijn temp bleef ook hoog. Alleen mijn zwangerschap is helaas geeindigd in een bbz. Maar je kunt best zwanger zijn als je ongi bent geweest. Succes meiden en ik hoop voor jullie dat het positief is.

Liefs sharine

Hoi meiden,
Een vriendin van mij was 3 x ongi geworden, maar ondertussen dus al 3 maanden zwanger toen ze erachter kwam. Zou inderdaad gewoon even een testje kopen, weet je zeker hoe het zit.
Groetjes Ikke

Bedankt voor de reacties
Heb gisteren toch maar een testje gedaan, ik kon het niet laten. Ik verwachtte er niet veel van, en dat was terecht.. niet zwanger. Had m me trouwens kunnen besparen want vanmorgen, dag 11 van mn cyclus was ie weer keurig 36.6 (eindelijk..)
Nogmaals bedankt en iedereen veel succes!

quote: Sassie83 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-10-2007 19:52:47'));

Hoi meiden. Ik heb een vraagje. Ik ben nu ongeveer drie weken aan het temperaturen. Ik begon net na mn menstrutatie en toen zat ie keurig laag, zo rond de 36.7.
Na een tijdje steeg ie tot boven de 37 graden, gemiddeld 37.1
Vorige week zaterdag ongesteld geworden (helaas helaas) nu heb ik gisteren voor het laatst bloedverlies gehad, maar mijn temp is nog steeds hoog, 37.1 Hij is dus nu al bijna tweeenhalve week hoog. Ik moet er wel bijzeggen dat ik onregelmatig werk, dus kan niet elke keer exact op dezelfde tijd tempen, maar dat kon ik ook niet toen ie nog laag was. Heeft iemand hier ervaring mee?
Groetjes Sas

Hoi Hoi..
Ik wilde ook even reageren.
Ik heb ook een tijd getemp en heb het met de huisarts overlegt.
ik begin in mijn cycles met 36.8 en met mijn eisprong gaat hij naar 37.2 en dat blijft hij tot ik klaar ben met mijn mensturatie.
Het blijkt heel normaal te zijn. Ik vroeg nog, maar als je temp hoog blijft ben je toch zwanger??? Maar bij veel vrouwen is het zo als bij mij..
Ik hoop dat je hier wat an hebt..

Groetjes pas

Terug
Bovenaan