temperatuur curve

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

ik ben deze periode begonnen met het temperaturen, maar weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest help!!!.
Ook heb ik al de laatste 6 dagen dezelfde temperatuur is dat een goed of een slecht teken??

dag 1:   36.1
dag 2:   35.9
dag 3:   36.3
dag 4:   36.4
dag 5:   36.5
dag 6:   36.2
dag 7:   36.4 X
dag 8:   36.4
dag 9:   36.3 X
dag10: 36.1 X
dag11: 36.1 X
dag12: 36.1
dag13: 36.4 X
dag14: 36.6 X
dag15: 36.5 X
dag16: 36.7
dag17: 36.7
dag18: 36.7
dag19: 36.7
dag20: 36.7
dag21: 36.7

X=gemeenschap

patricia

Hoi,

Het zou een goed teken kunnen zijn want als je zwanger bent stijgt je temp. 0.3 tot 0.5 graad, en dat is bij jou het geval.
Wanneer heb je je NOD?

Groetjes Diana.

hoi hoi

bedankt voor je antwoord, ik heb mijn NOD 12 a 13 april. heb een gemiddelde cyclus van 26 dagen volgens babybrabbel.

patricia

Hoi Patricia,

Volgens mij heb jij je eisprong gehad op dag 13 of dag 15.
Ik tempe ratuur al 16 maanden...
De dag voor je eisprong heb je een dalletje in je temperatuur en de dag na je eisprong gaat je temperatuur omhoog.
Je temperatuur blijft dan hoog tot vlak voor of op je NOD dag.
Daarna daalt hij weer beetje bij beetje of meteen.
Ben je zwanger..dan hoort hij als het goed is hoog te blijven.
Succes en we duimen voor je NOD dag!! Hopelijk komen de rode duivels niet en blijft je temperatuur hoog!

Liefs Linnepinnie

Hoi Patricia,

Meet je elke dag op hetzelfde tijdstip je temperatuur op? Dat kan namelijk nog een graad verschil uitmaken en omdat jou temp een beetje heen en weer gaat vroeg ik me dat af. Ook kan weinig slapen of gebruik van alcohol schelen.

Ik vind het een beetje moeilijk om te zeggen wanneer jij je eisprong hebt gehad. Ik denk wel het meest nadat je van 36.1 weer omhoog gaat...maar daarna gaat ie weer even naar beneden...Misschien die dag later getempt?

Hoe dan ook, je hebt in ieder geval rond die periode geklust.....succes met wachten!!

Groetjes, Tessje.

Terug
Bovenaan