Temperatuur daalt langzaam

<p>Morgen 10 mei is mijn nod,  nou is mijn temperatuur na de eisprong mooi gestegen tot 37.2 op 10 DPO, maar nu is hij elke dag 0,1 graad aan het dalen, zit nu dus op 36.8. Heb al wel sinds de temperatuur aan het zakken is het gevoel ongesteld te worden door lichte buikkrampen dan ga ik naar de wc met het idee dat ik ongesteld ben geworden maar er is dan niks. Nu ook sinds gister af en toe met afvegen wat doorzichtig afscheiding.  Vorige cyclus ging mijn temperatuur op de dag dat ik ongesteld werd van 37.2 naar 36.5, dus mijn vraag is waarom mijn temperatuur nu zo langzaam daalt? Heeft iemand daar toevallig ervaringen mee? </p>

Bij mij is het elke ronde anders, soms inderdaad de volgende dag gelijk naar beneden, soms elke dag 0,1 naar beneden. Waarom? Geen idee.. na 9 rondes heb ik alle varianten wel gehad ? en geen 1x zwanger geraakt helaas. 

Ah ok, ik temperatuur ook pas sinds kort. Na vorig jaar april een miskraam te hebben gehad met 8 weken, is onze kinderwens alleen maar groter geworden. Voor de miskraam zijn we ook al zeker een jaar bezig geweest. 3 weken geleden bij de huisarts geweest en zijn gelukkig doorgestuurd naar het ziekenhuis daar kunnen we ei

Ho er is iets mis gegaan..
Even verder;
We kunnen eind mei terecht in het ziekenhuis. Maar ik wordt nu toch wel elke maand steeds gekker van mijn lichaam allerlei gekke symptomen die ik dan de vorige maand weer niet heb gehad. En telkens als het weer iets anders is dan anders hoop je dat het nu wel raak is. Ik ga er nu maar gewoon vanuit dat ik ongesteld ga worden maar soms is dat erg lastig en blijft de hoop. 
Wat balen dat het bij jou ook al 9 rondes nog niet gelukt is. Het lijkt soms wel of je lichaam een spelletje met je speelt he? 

Ik ben al 1.5jaar aan het temperaturen. Dus heb er wel redelijke ervaring mee. Mijn temperatuur is op mijn menstruatiedag laag of gaat een aantal dagen van te voren stapsgewijs omlaag. In mijn geval betekend het gewoon dat ik dus ongesteld ga worden. Ik hoop dat het voor jou anders is

Bedankt voor je bericht, nu weet ik in ieder geval zeker dat dat dus gewoon kan. En hoef ik niet weer in twijfel te zitten, nu ga ik er gewoon vanuit dat morgen of overmorgen mijn menstruatie begint. 

Wat heftig zeg dat je na zolang proberen eindelijk zwanger mocht raken maar eindigde in een miskraam! Ik hoop voor jullie dat het snel weer raak mag zijn! 
Ik heb ook dat ik elke maand weer andere symptomen heb. Elke maand denk ik weer, het kan nu niet anders dan al die andere keren zijn. Maar dan is er toch weer iets anders en krijg ik weer hoop, zo frustrerend. Elke maand beloof ik mezelf ook er niet te veel mee bezig te zijn, maar dat lukt ook niet echt haha. 
Ik ben nu net ongesteld dus we gaan weer een nieuwe ronde in. 

Stom toevallig net naar de wc geweest en ja hoor, ongesteld. Gelukkig nu niet zo'n grote teleursrelling als anders omdat ik het al verwacht had vanwege de temperatuur. Maar ook omdat ik weet dat we nu onderzoeken gaan krijgen dat geeft een gerust gevoel
Precies zoals jij beschrijft herken ik me echt precies in. Bij mij gaan de weken tot aan mijn eisprong goed met het er niet mee bezig zijn maar zodra mijn eisprong geweest is wordt het weer met de dag meer.  Ik heb helaas ook een onregelmatige cyclus dus dat helpt ook niet mee. Mja afwachten op eind mei, dan hebben we een intakegesprek bij de gynaecoloog en een inwendige echo, mijn vriend gaat volgende week zijn zaad inleveren voor onderzoek dus dan is dat  hoop ik ook uitgesloten. 

Terug
Bovenaan