Temperatuur doet gek...

A

Anoniem

Guest
Sinds twee maanden zit ik nu aan de thermometer en ik kan je zeggen, ik snap er helemaal niets van....Heb ik vijf dagen geleden mijn eisprong gekregen, is mijn temperatuur netjes van 36,5 naar 37,2 geklommen, was ie vanochtend nog maar 36,8!!! En ik moet nog acht dagen tot mijn NOD...

Wat is hier nu weer aan de hand? Zijn er meer mensen met ervaring met uitschieters naar beneden?

hoi,

mijn temp schoot bij m'n ei van 36.6 naar 37 en de volgende dag naar 36.4, maar daarnaging de temp weer naar 36.8 en 36.9 en 37, en daar blijft tie nu.
Ik hoop dat je hier wat mee kunt.
liefs Geetje

Is toch allemaal maar erg ingewikkeld met die temperatuur...vanochtend zelfs nog iets lager...zit nu op de 36,7. Ben zo bang dat er iets niet goed bij mij zit, maar ik neem aan dat iedereen dat heeft waar het niet een, twee, drie lukt...je gaat het je toch afvragen...

Hoi,

Kijk eens op www.fertilityfriend.com, daar vind je alles over temperaturen. Het zou een innestelingsdip (tussen  5 en 12 dagen na ovulatie) kunnen zijn maar hoeft niet, het kan ook gewoon een keertje een lage temperatuur zijn. Je lichaam is geen machine!
Ingeborg

Ingeborg,

een geweldige site he, vind je niet.
Ik vond het super spannend om mijn gegevens in te vullen en dan te zien heeee dat was mijn ei.

Ondertussen ben ik nu alweer ruim 9 weken zwanger

Terug
Bovenaan