Temperatuur en eisprong

A

Anoniem

Guest
ik snap er niets meer van en hoop dat iemand mij meer kan vertellen. Ik heb denk ik zondag mijn ei gehad. (Volgens de biologische klok van Predictor zou dit zaterdag zijn) Nu had ik zondag en maandag 36,7 en woensdag nog 36,9 en woensdag 37,1 en vandaag donderdag 37,3.

Ik snap het niet, behalve dat mijn temperatuur nu oploopt en ik heel erg moe ben, van alles. Maar het zou te mooi zijn als ik nu eindelijk zwanger was en het hopenlijk dit keer wel blijft plakken.

Wie kan mij meer vertellen over de temperaturen en hoe dit werkt?

Ik zou je er graag wat over vertellen maar heb er ook geen idee van. Mss kun je googlen en dat je dan iets vind. Succes, groetjes Nancy

2 dagen na je eisprong gaat je temperatuur omhoog.
Ik had zaterdag's mijn ei en maandagavond was hij iets gestegen.
nu 9 weken verder zwanger van een 2ling.

Zoals ik het begrepen hebt, gaat je temperatuur na je ei omhoog en als je zwanger bent dan blijft je temperatuur hoog.....Zou toch wat zijn meid, ik hoop het zooooo voor je!

Liefs Lynn (nov/dec tweeling mama)

hey,
Ik heb het zelf ook een half jaar gedaan, en als je je ei hebt gehad gaat je temp idd omhoog en blijft hij hoog tot je ongi wordt. Bij mij was het zo dat een paar daagjes voor ik ongi moest worden zakte mijn temp stukje bij beetje, maar toen ik zwanger was bleef mijn temp omhoog. Maar werd weel verschrikkelijk onzeker van het temperaturen dus ben er mee gestopt mede door dit en om me goed op de komende onderzoeken te kunnen gaan richten

Heel veel succes
Liefs Lisette

bij sommige vrouwen zakt de temp. voor dat de ongesteldheid begint, zal ik weer een aparte in zijn. bij mij zakte hij pas als mijn bloeding was afgelopen. bijna voordat de eisprong weer moest beginnen(cyclus van 32 dagen)

Terug
Bovenaan