temperatuur hoger dan normaal

A

Anoniem

Guest
hallo

zit nu 2 dagen voor mijn ongi ik temperatuur s'morgens nog steeds en is nu opgevallen dat ik hoge temp hou.
ik zit normaal op de 36.5 maar s'morgens is het 37.0
had begrepen dat je tegen de tijd dat je ongi word de temp lager word,maar bij mij is dat dus niet zo. zou ik dan nu toch  al zwanger zijn is nog maar de eerste ronde.

Hoi hoi,

Ik heb zelf geen ervaringen met temperaturen maar heb er het een en ander over gelezen, het zou wel heel erg fantastisch zijn, ik zal voor jullie duimen.
Voor zover ik weet blijft je temp inderdaad hoger als je zwanger  bent maar ik weet ook dat je lijf een kei is om ons voor de gek te houden.....
Laat het even weten over een paar dagen, hopelijk goed nieuws !!

Groetjes, Vlinder11

Hey Eefje.

Je temp. kan een paar dagen voor je NOD omlaag gaan, maar hij kan ook op de dag van je NOD omlaag gaan, tenminste als je dus ongi. gaat worden.
Ik hoop voor jou dat hij hoog blijft, dat zijn toch goede tekens.
Duim voor je.

Groeten van Miena

Hai,

Ik ben al een paar maanden aan het temperaturen en als je zwanger bent blijft je temperatuur inderdaad hoog. Je temperatuur daalt pas als je echt ongesteld gaat worden. Dus niet twee dagen van te voren.

Voorbeeld vanmorgen was mijn temperatuur 0,2 lager dan gisteren en een paar uur later in mijn ongi begonnen. Nu zal mijn tempeatuur alleen nog maar verder dalen tot aan  de normale hoogte.  

Je kunt hier pas echt iets van zeggen als je een aantal maanden je temperatuur hebt bijgehouden.  Iedereen heeft namelijk een eigen lichaamstemperatuur en een eigen cyclus.        

hallo

we zullen afwachten. wil in het weekend gaan testen als ik dat vol hou en er nog niks te zien is van die

groeyjes   evelien

quote: nataly reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-11-2006 16:09:10'));

Hai,

Ik ben al een paar maanden aan het temperaturen en als je zwanger bent blijft je temperatuur inderdaad hoog. Je temperatuur daalt pas als je echt ongesteld gaat worden. Dus niet twee dagen van te voren.

Voorbeeld vanmorgen was mijn temperatuur 0,2 lager dan gisteren en een paar uur later in mijn ongi begonnen. Nu zal mijn tempeatuur alleen nog maar verder dalen tot aan  de normale hoogte.  

Je kunt hier pas echt iets van zeggen als je een aantal maanden je temperatuur hebt bijgehouden.  Iedereen heeft namelijk een eigen lichaamstemperatuur en een eigen cyclus.        

Hey.
Ik hou mijn temp. ook al een tijdje bij en dit deed ik ook bij ons eerste kindje.
Mijn temp. daalt soms al een paar dagen voor mijn ongi. en soms op de dag zelf.
Dit had ik deze maand ook, 3 dagen voordat mijn ongi doorbrak zakte mijn temp. al naar mijn normale temperatuur.
Dus het hoeft niet   zo te zijn dat deze pas zakt op de dag van je ongi.
Dus je hebt helemaal gelijk dat iedereen een eigen lichaamstemp. en cyclus heeft en dat je door middel van tempen kan ontdekken hoe deze in elkaar steekt.
Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan