temperatuur kamertje

Hoi,

Ik ben even benieuwd wat jullie als temperatuur hanteren in de slaapkamer van de kleine. Mijn dochter is nu 1,5 en we hebben de verwarming nooit aan. Waarschijnlijk straks ook niet als het echt koud gaat worden. Ook doen we overdag haar raampje altijd open. Het is nu 's nachts ongeveer 15 graden en daar slaapt ze goed op.

Ik ben gewoon even nieuwsgierig of wij het niet te koud laten worden. Mijn man komt v/d boerderij en is gewent koud te slapen. Ik vind het zelf ook prettig.

Alvast bedankt!

 
hier ook geen verwarming aan, en ook de ramen even open overdag. onze verwarming staat ingesteld op 8 graden dus in de winter blijft het die temperatuur. meiden slapen er prima bij.
 
Hier een dramatisch warm kamertje. Ik heb ook de hele dag het raam open (behalve als ze slaapt) en nooit de kachel aan maar toch wordt hiet niet minder dan 21 graden.......

Op de kamer van de oudste (nu net 2) is het meestal zo'n 18 graden......
 
hallo,

Hier nu tussen de 15-18 graden in de zomer is dat wel anders.
Maar ze slaapt er prima op. In een winterslaapzak en een pyjama. Geen deken.
Ze blijft er toch niet onder liggen.

Groetjes moi
 
Hier is het 15- 17 graden. De verwarming staat wel een klein beetje aan, maar het rooster in het raam staat altijd open en de wind staat er heel vaak op en dan koelt het heel snel af.
Ze slaapt onder een dekbed, meestal met alleen een broek aan, want d'r shirt vind ze niet lekker zitten.
 
Terug
Bovenaan