Temperatuur klopt niet?!

<p>Hoihoi! </p><p>Ik ben nieuw hier! Iemand die wat meer weet over temperaturen of al eens hetzelfde voorgehad heeft? </p><p>Ik was na 32 dagn (13 dagen na mijn eisprong) mooi ongesteld geworden. Ik heb altijd een cyclus van 28-32 dagen. Ik meet mijn temperatuur ook al een maand of vier en die is voor mijn eisprong altijd 36.9 en na mijn eisprong 37.1. </p><p>Ik zit ondertussen aan dag 6, maar mijn temperatuur is nog steeds 37.1 en is dus niet gezakt. We werken volgens het principe ‘voor het zingen de kerk uit’, omdat een baby kan, maar nog niet moet. Werkt prima tot nu toe...</p><p>Iemand een verklaring? Ik heb op dag 4 een test gedaan van CB maar die was negatief. Ik zag volgens mij wel een indroogstreepje in een bepaald licht, maar veronderstel dat die wel donkerder had moeten zijn op dag 4, had ie positief geweest.</p><p>Bedankt!</p>
 
Waarom houd je je temperatuur bij als je voor het zingen de kerk uit doet?
Kan het zijn dat jij zwanger wilt worden maar je partner er niet over uit is?
Heb je geen temperatuur daling gehad? Dan zou je kunnen nagaan of je een innesteling hebt gehad. 
 
Dag 6 van wat? 
Voor het zingen de kerk uit? Waarom? Als je geen baby wil is dit niet betrouwbaar. Als je wel een baby wil kan je er net zo goed volledig voor gaan.
Maar krijg hier inderdaad ook het idee dat jullie niet op één lijn zitten. 
Bedenk eerst eens samen wat je wil, voordat je volgende bericht gaat over hoe je partner niet blij is met je ‘onverwachte’ zwangerschap. 
 
Ojee, je krijgt de wind van voren die ik niet zo goed  begrijp.  Je kunt toch kiezen om er nu niet bewust voor te gaan maar er wel voor open staan? Je hoeft het niet uit te leggen hoor.
Ik begrijp je temp niet zo goed, de stijging is echt minimaal, doorgaans is het meestal rond de 0,5c dat die omhoog na het ei.
Mogelijk is je basale temp nu hoger en gaat die na je ei nog meer omhoog
 
Als je er voor open staat doe je toch niet aan voor het zingen de kerk uit?
Het lijkt mij dat als je er voor open staat dan ga je er desnoods toch ‘op je gemak’ voor maar niet door hem er voor het klaarkomen terug te trekken? Doet mij een beetje huiverig worden alsof er enige twijfel is. 
 
Als je zo’n regelmatige cyclus hebt zou ik uberhaupt niet temperaturen. Ik snap ook combi temperaturen voor eisprong, testen en voor zingen kerk uit ook niet.... 
als je zwanger wilt worden, gewoon in de week voor eisprong om de 2 dagen vrijen zonder terugtrekken. 
 
Mijn vriend is er perfect van op de hoogte wat we aan het doen zijn hoor, en de risico’s die eraan verbonden zijn... Dus we hebben dezelfde mening daarover. De vraag ging daar trouwens niet eens over. Waarom moet het perse altijd onmiddelijk wel of niet zwanger willen worden zijn.. iemand nuttige toevoegingen?
 
Terug
Bovenaan