Temperatuur langzaam omhoog ?

Hallo allemaal!

Ik temperatuur sinds drie maanden met de daysy. Ik dacht maandag eisprong te hebben. Maandag is temp 0.10 gestegen en dinsdag weer 0.10. Ik lees op internet dat dit een slow rise is. Is dit erg?
Is het erg als je progesteron dus langzaam omhoog gaat?
ik zie in m’n vorige cyclus dat de lutuele fase maar tien dagen was en ook dat hij langzaam omhoog gaat.
Wij hebben pas over twee maanden ons eerste afspraak in het ziekenhuis dus alles wat ik zelf eerder kan doen om dit beter te maken wil ik proberen. Maar misschien is het helemaal niet erg. Wat zijn jullie ervaringen?

Ik moet snachts vaak naar de wc rond uur of drie
Daarna slaap ik dus niet voldoende meer om correct te meten, dus meet ik net voor drie uur voordat ik m’n bed uit ga (dan heb ik al drie uur geslapen) is dit dan een correcte meeting ? Ik weet niet of snachts je temp hoger of lager is.
Graag jullie ervaringen :):)

Alvast bedankt !!
 
Hallo gebruiker, 
Ik kan je helaas hier niet bij helpen. Ik ben zelf net een maand bezig met tempen en word al gek. Ik had wel begrepen dat je elke dag op dezelfde tijdstip moet meten. Ik wijkte ook af hoor. ? De LF, ik lees vanaf 12 dagen en anders worden medicaties ingezet maar goed het is goed dat jullie naar het zkh gaan, want van wat er allemaal staat op het internet wordt alles nog verwarrender. 
Succes??
 
 
Nee joh. LF van 12 is echt nergens de ondergrens. Sommige ziekenhuizen hanteren 10, maar de meeste zelfs 8. Ik ben twee keer 'normaal' zwanger geworden en nog nooit een langere LF gehad dan 9 dagen, dus dat hoeft geen probleem te zij 
 
@Ananasss en daarom zeg ik dat ik het lees?, want er word van alles op internet gegooid maar in de praktijk kan het altijd anders zijn. Ik heb zelf een lange LF maar daar snap ik zelf ook weinig van. Maar fijn dat het geen probleem hoeft te zijn. ?
 
Terug
Bovenaan