temperatuur omhoog betekend sowieso eisprong?

<p>Lieve allemaal,</p><p>Deze maand een erg lange cyclus, zit op dag 29 momenteel. Vorige keren voelde ik de eisprong heel duidelijk. Temperatuur de hele maand zeer constant 36.3/36.4. Vanmorgen ineens 36.7. Natuurlijk kan er een uitschieter zijn, dus morgen even afwachten.</p><p>Ik gebruik ovutesten alleen gaf die dit keer niks aan. Mijn cervixslijm werd de afgelopen 2 dagen wat dradiger, maar geen hele lange draden. </p><p>Heb ik dan echt mijn eisprong gemist dit keer? </p><p>Als je hebt een maad geen eisprong zou hebben gaat de temperatuur niet omhoog toch?</p>
 
Als je temperatuur hoog blijft dan heb je volgens mij wel echt je eisprong gehad. Maar het kan zeker ook gewoon een uitschieter zijn. Cervixslijm en de hoeveelheid kan best wel eens anders zijn. Bij mij wisselt dat ook regelmatig. Voor sommigen is het meest vruchtbare slijm ook niet dat eiwitachtige draderige, maar juist heel veel waterig slijm. 
Maar volgens mij gaan je temperaturen gewoon alle kanten op als je geen ovulatie hebt gehad. Dan kan hij ook wel even hoog zijn, maar dan blijft hij niet hoog.
 
Terug
Bovenaan