Temperatuur slaapkamer 's nachts

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Hoe warm/koud is het bij jullie schatjes 's nachts op hun kamertje?
Bij Indy is het soms 14 graden. Ze heeft 's ochtends alleen koude handjes, maar is verder lekker warm.
Maar ik zelf heb het idee dat het misschien te koud is?!?
Groetjes Renate

Hoi hoi,

Bij ons is het ook nu meestal zo'n 13 à 14 graden op de slaapkamers (makkelijk, zo'n babyfoon die de temperatuur aangeeft, haha!). Zolang ze toch lekker warm is, is het toch prima! Koude handjes krijgen ze toch al snel. En als ze het echt koud hebben, melden ze zich wel!

Groetjes, Marloes mv Marly (14 maanden)

Pfoe wat koud is het bij jullie...bij ons blijft de temperatuur nog steeds op 19 a 20 graden. En ik zet iedere dag het raam open verwarming is uit en de ventilatie staat altijd open...raar dat het dan zo warm blijft hè...het zal wel goed geisoleerd zijn..

Maar goed, zo lang ze het niet koud hebben is er niets aan de hand natuurlijk!

groetjes,
Patty mv Nynke

Wij doen 's avonds meestal de kachel even aan. Meestal is het zo'n 15 à 16 graden bij dean en als de verwarming aan is (geweest) 18 graden. Ik geloof niet dat Dean het echt koud heeft 's nachts.

Groetjes,
Nelly.

Tjeetje, wat koud zeg! Bij Noa is het meestel 18 graden!

gr
Marielle

Wij hebben zo'n prachtig nieuwbouw geisoleerd huis. En mamma is een koukleum, dus beneden is het altijd 21 a 22 graden. En op de slaapkamers staan de roosters open en de verwarming uit (en de deuren dicht als de verwarming aan staat). Maar het wordt niet kouder als 19 graden hoor in de slaapkamers. Maar door de tocht van de roosters voelt het toch wel fris hoor.
Liefs Nelleke

Ik durf niet te meten in dit tochthok, maar gelukkig is Yoëll net als zn vader...
Als het mega koud is, wil hij geen dikke deken en ook geen sokken.
Mama daar integen ligt nog wel met sokken aan bij 20 graden hahaha

Hier is het meestal 17/18 graden.
Delano voelt eigenlijk altijd lekker warm als ik hem uit bed haal.
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan