Temperatuur verhoging na innesteling???

Hallo dames,

Ik heb een vraagje over het volgende:
Ik temperatuur elke ochtend. Zoals andere maanden had ik ook deze maand twee dagen na een positieve ovulatietest een temperatuurverhoging van ongeveer 0.3 graden.
Maar sinds afgelopen donderdag (7 dagen na de eerder temperatuurverhoging) was mijn temperatuur in een keer nog eens met 0.2 graden gestegen. En nu blijft hij zo hoog!
Zou dat een innesteling geweest kunnen zijn? Ik had de dag daarvoor ook flinke steken en pijn in mijn onderbuik, net boven mijn schaambeen (dat was ook gevoelig) en in mijn liezen.
Betekend dit iets of niet??

Ik zie jullie reacties graag tegenmoet!

Groetjes.

Hoi,

Ik kan niet met zekerheid zeggen of je temperatuur hoger is als er een innesteling geweest is. Toen ik zwanger wilde worden nam ik ook elke dag mijn temperatuur op en die was op een gegeven moment ook hoger en bleef hoog. Ik bleek toen dus ook zwanger!
En ook ik had zo'n zeurderig gevoel in me onderbuik. Nu zijn we bezig voor een tweede kindje en heb ik alweer dat rotgevoel in me buik. Ben dus erg benieuwd of het al raak is!!

-x-
Leoon

Hoi Leoon,

Bedankt voor je berichtje!
Vorige maand had ik na mijn eisprong ook een temp verhoging en die bleef idd hoog tot dat ik helaas ongi werdt. Maar nu had ik dus na mijn eisprong een temp verhoging en een week later weer! Dat had ik vorige maanden niet.
Ik wil mezelf geen (valse) hoop geven, ben bang voor een grote teleurstelling.
He, maar leuk zeg, je gaat voor de 2e! Welke ronde zit je nu? Wanneer is je NOD?

Groetjes Ellen.

Hey Ellen,

Ik zit in mijn eerste ronde. Als het goed is is mijn NOD ergens rond 30 juli.
Ben erg benieuwd hoe het deze keer zal lopen, van Kenneth was ik namelijk in 1 keer zwanger! En toen had ik vooraf ook zo'n last van buikpijn. Ze dachten in eerste instantie ook dat het buitenbaarmoederlijk was, maar gelukkig ik heb een gezond mannetje rondkruipen die over vandaag over 2 weken 1 wordt!!

Groetjes,
Leoon

Hoi Leoon,

Ik zit nu in mijn derde ronde, eerste kindje. Komende woensdag-donderdag heb ik mijn NOD. Vindt het nu ontzettend spannend. Moet eerlijk bekennen dat ik gisteren en vandaag een stuk minder last heb van mijn buik. Dan denk ik meteen: shit, zal dus wel niet zo zijn deze maand. Omdat ik een ernstige vorm van endometiose heb, krijg ik na deze ronde nog 1 kans om "natuurlijk" aan te tellen, zo niet, dan moet ik meteen met IVF beginnen. Daar zie ik best tegenop. Zeker omdat ik eerder altijd dacht: oo, dat hoeven wij niet, tegen die tijd ben ik al lang aangeteld. Dat valt dus wel even tegen. Maar van de andere kant ben ik ook blij dat ik niet eerst jaren hoef "aan te klooien" met van alles en nog wat voordat IVF om de hoek komt kijken. Dat voordeel heb ik dan ook weer.
Ach we wachten het maar af, ik hou je op de hoogte!
He, maar jij 30 juli NOD, Dan wens ik je veel klusplezier deze week hihihihi.

Groetjes Ellen.

Hoi Ellen.

Ja, mijn NOD is 30 juli. Ben erg benieuwd hoor. Heb vanochtend al wel even de verloskundige gebeld, want ik blijf maar pijn in me onderbuik en onderrug houden. Ook mijn borsten beginnen weer gevoelig te worden. En ik zit nu ook misselijk te zijn op me werk.
Dit zijn precies de klachten die ik had toen ik zwanger was van Kenneth.
De verloskundige zei ook dat het goed mogelijk zou  kunnen zijn dat mijn eisprong erg vroeg is en dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Het jammere wel is dat ik moet wachten tot 30 juli en dat duurt nog zo lang!!!!!
Ben erg benieuwd of het nu ook voor de eerste keer raak is. Ik hou je op de hoogte en ben ook erg benieuwd of het bij jou ook raak is!!!! Ik hoop het wel, want die behandelingen lijken mij ook geen pretje.

Groetjes,
Leona

Terug
Bovenaan