Temperatuur vraagje, ik snap t nie!

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,

Ik hou sinds mijn afgelopen ongi mn temperatuur bij, nou is dat inmiddels een week of 2, mijn temp lag steeds tussen de 36,6 en 36,8 maar was t meest van de tijd 36,7. Volgens de datum calculators heb ik 9 mei mijn eitje , maar vanmorgen was mijn temp ineens 36,4, hij is dus aan het zakken???

Ik temp altijd om 6.45 uur, en blijf altijd stil liggen dus de omstandigheden zijn telkens gelijk. Weet iemand wat dat wil zeggen als je temp daalt???

Ik heb ook 2 dgn een licht ongi gevoel gehad, maar het kan mijn ei nog niet zijn toch? Want dan was mn temp wel omhoog geschoten (denk ik).

Liefs Muizeke

Wou dat ik je kon helpen, maar sorry, weet het niet.....
Hoop dat je snel een antwoord krijgt!

Hoi

Ik heb de eerste maand toen ik zwanger wilde raken ook getemp

en de daling wil op dit moment niet zoveel zeggen.Het gaat tenslotte maar om een paar tiende graden.
Ik heb mijn kaart van toen bewaard, en schrijf hier even op hoe   het er bij mij toen uitzag

36.5
36.5
36.5
36.6
36.5
36.4
36.4
36.5
36.3
36.5
36.4
36.5
36.5
37.0 eisprong
36.9
36.9
36.9
36.8
36.8
36.8
36.9
37.0
37.0
36.9
37.0
37.0
37.0
36.8
36.8   en de temp daalde niet, en wat denk ik was zwanger van onze nu inmiddels al ruim 15 maanden oude zoon.

Zoals je ziet wil een kleine schommeling niet echt veel zeggen. Dit heeft vaak ook met omgevingstemp enz enz te maken

hoop dat je er wat aan hebt

groetjes

Bedankt voor je reactie, hoop dat het bij mij ook zo zal gaan lopen

liefs muizeke

Hee hoi,

Dit is de 2de ronde dat ik aan het tempen ben. Over een dag of 5 / 6 is mijn eisprong en mijn temp was vanmorgen ook gezakt van 36,8/36,9 naar 36,6, maar de temp buiten de deken was ook niet echt fijn, koud, dus daar zal het ook mee te maken hebben.

Veel succes!!!

Liefs Lientje

He hoi!!

Nee dat is goed hoor, Eerst is de tem wat hoger Bv = 36,5
Dan zal hij zakken Bv = 36,2 of lager
En dan zal hij weer stijgen maar dan hoger als je "normale temp " Bv = 36,8

Als je nu zo een verhoging krijgt test dan ook even met een ovu stik! Bij mij als ik verhoging had en dan ook teste met de stik dan had ik binnen 24 uur mijn eisprong!

Suc6

En volgens mij gaat ie nu de goede kant op hoor!!!

Ps, als de temp hoog blijft dan ben je zwanger...........

groetjes

Hey muizeke!!

Ik ben na mijn laatste ongesteldheid ook gaan temperaturen.
Mijn temp zakte toen van 37,5 naar rond de 37,1. Dit bleef een dag of 12. Toen zakte mijn temp naar 36,9 om vervolgen in in  3 stappen naar de 37,2 te gaan( 2 dgn).   Toen naar 37,4 om vervolgens naar 37 te zakken. de volgende dag zat ik weer op de 37,4 om weer naar de 37,5 te gaan. Daar bleef mijn temp hangen.
Inmiddels ben ik zwanger. De eerste temp-daling schijnt dus mijn ei te zijn geweest en de 2de daling (naar wat speurwerk op internet) zou de innestelling kunnen zijn geweest.
Ik heb elke ochtend op omgeveer het zelfde tijdstip mijn temp opgenomen.
Op babybrabbel heb ik een temperatuuroverzicht gedownload.
Zo kun je op een mooie manier het verloop in de gaten houden.

Heel veel succes.
Liefs Noelie

Terug
Bovenaan