temperatuur

Hoi hoi,

Ik kom niet zo vaak op het forum, maar hoop dat iemand mij toch een antwoord kan geven op de volgende vraag. Ik houd al maanden mijn temperatuur bij. Vorige week heb ik mijn eisprong gehad en nu is mijn temperatuur meer gestegen dan anders. Zegt dit iets over een eventuele zwangerschap? Ik ben niet verkouden of heb ook niks onder de leden. Ik heb gewoon nog nooit zo'n "hoge" temperatuur gehad...

Ik hoop dat iemand mij iets meer kan vertellen! Alvast hartstikke bedankt!

Groetjes van Nina
 
Hi,
Wat toevallig ik kwam hier ook bijna nooit meer, gister weer voor het eerst na maanden. Verander mijn naam maar weer iets.
Mmm kan je niet echt iets zinnigs antwoorden. Misschien kan het wel na je innesteling of zo, maar het kan misschien ook wel door het weer komen, of iets lichamelijks.
Sterkte ermee
 
Nee, helaas zit daar geen verband in met een zwangerschap. Met je eisprong stijgt je temperatuur iets en hij daalt weer met je menstruatie. Als je zwanger bent, blijft de temperatuur hoog (maar dit kun je dus pas achteraf zien). Dat je temp. nu hoger is dan anders, zegt helaas niets.
 
Hoi,

Ik ben nu 5wk en 1 dg zwanger en in de tweede maand was het raak. Ik heb twee maanden getempt en bij mij zat er wel degelijk verschil in. De maand dat ik ongi werd had ik steeds rond de 37,1/2 na mijn eisprong.
De maand dat ik zwanger bleek te zijn was dit 37,4/5/6 en zelfs 37,7. Ik heb het gevoel dat het bij mij wel in verbinding stond met mijn zwangerschap.
hoe dichter ik bij mijn nod kwam, hoe hoger de temperatuur.

Ik wil erbij zeggen. Het is voor ieder vrouw anders dus zegt dit niets voor jou. Ik wilde je alleen laten weten dat het dus wel kan.

Suc6 en hopen dat je ongi wegblijft.
Liefs Eef
 
Terug
Bovenaan