Temperatuur

Bedankt, voor de uitleg van de temperatuur.

Vandaag mijn NOD, maar nog niets en mijn temp. was ook 37.0. Dus vanmorgen gelijk een test gedaan, maar negatief. Ik heb dan ook niet echt het gevoel dat ik zwanger ben, of ik onderdruk dat gevoel om maar niet te teleurgesteld te zijn.

De kwaaltjes die ik normaal gesproken heb voordat ik ongi word, heb ik bijna niet.
Ik heb ook nog steeds slijm verlies.

Ik heb normaal een cycles van 24 dagen, dus misschien was het vandaag nog te vroeg om te testen. Toen ik zwanger was van onze zoon 3 jaar geleden, toen het ik ook pas getest toen ik 3 dagen overtijd was.

Blijft mijn temp zo hoog dan test ik eind deze week nog eens. Maar ik ben bang dat dat niet hoeft en dat ik gewoon ongi wordt. Snif snif.

Alle meiden sterkte!!
 
Hoi Tatjana,

balen he dat je nog niks zeker weet!
maar het is nog niet voorbij want je bent nog niet ongi geworden dus er is nog hoop!

Je temperatuur blijft hoog zeg je = 37 graden hoeveel was deze bij jouw voor dat je 37 graden had?

Ik had ook vaak 36.7 maar omdat ik een paar dagen op cursus moest en daar echt niet kon temperaturen met iemand vreemds op de kamer !! zie je het al voor je haha, dus ik kon niet zien hoeveel het op de dagen na de eisprong dagen was, best jammer.

Wel had ik afgelopen woensdagochtend zo'n ovulatietest gedaan en die was dus oke want de streep was donker dus dat was nog wel een positief bericht. Toen ik vanochtend de temperatuur opnam was deze 37.dus dit had ik nog niet eerder gehad deze hoogte?! ben nu dus best wel benieuwd of dat het de komende dagen ook wat hoger blijft spannend! Ik heb 16 juni mijn NOD dag.

succes en misschien weet jij van de week meer en heb je alsnog een positieve test!

ps hoe heet je zoontje?

groetjes: Chili


 
Terug
Bovenaan