Temperatuur

A

Anoniem

Guest
Hoi Erika,

Bedankt voor je berichtje. Ik temp. heel regelmatig, altijd op dezelfde tijd. Zelfs in het weekend! Heb ook een ovultatie test gedaan deze maand. Deze is niet positief geweest. Ben ermee gestopt toen ik dus dacht m'n eisprong te voelen.

Ik las dat jullie naar de gyn zijn geweest. Hopelijk hoef je niet de medisch mallemolen in! Wij gaan, ocht het nogn iet gelukt zijn a.s. december naar de huisarts. Dan zien we wel weer verder.

Groetjes

Weet jij wat je temp doet wanneer je laat naaar bed bent gegaag of veel gedronken hebt?)

Dan kan die een 'vertekend' beeld geven. Bijvoorbeeld te hoog of te laag (bij mij komt dat vaker voor)...

Welke ovulatietesten heb jij gebruikt, want vroeger bestelde ik op babybrabbel testen van romed, maar bij mij gaven die niets aan... Dan ben ik de testen van Today gaan kopen en die deden het dan weer wel.
Ik heb late eisprong, dus toen ik op jouw dag 17 nog steeds niets zag staan, moest ik daar meteen aan denken. En je temperatuur zou na je eisprong wel hoog moeten blijven.

ik wil je aanraden om vooral te blijven temperaturen, elke dag, zeker als je van plan bent in december naar de dokter te gaan. Dan kan die je alvast niet terug naar huis sturen om 3 maand je temperatuur te nemen.

Veel succes alleszins!
Liefs,
Erika

Terug
Bovenaan