temperatuur

A

Anoniem

Guest
Hoe zit het met de lichaamstemperatuur?
Mijn temperatuur is vanaf mijn eisprong best hoog. Tussen de 37.1 en 37.6 graden. Mijn nod is a.s. dinsdag.
Stijgt je temperatuur altijd na een eisprong of alleen als je zwanger bent? Ik heb ook ontzettend pijnlijke borsten en ben erg moe. Maar ik durf echt niet te denken dat ik zwanger ben (we zijn in ronde 5)... Ik heb wel 3 zwangerschapstesten in huis. (besteld via internet) maar ik test pas als ik echt overtijd ben. (durf t niet)
We hebben de afgelopen maand om de dag geklust, omdat elke dag niet meer leuk was. Als een eisprong 48 uur duurt is dat toch voldoende?

Kaa en de rest van de nodders ik duim voor jullie!!!
Groetjes waterman

Hoi Waterman,

Het is normaal dat je temp omhoog gaat na je eisprong. Tijdens je eisprong is je temp het laagst en dan gaat die omhoog tot aan je menstruatie, blijft hij dan hoog dan zou je wel eens zwanger kunnen zijn.

Als ik jouw was zou ik in ieder geval niet te vroeg gaan testen en proberen rustig even aftewachten. Je lichaam kan je namelijk goed voor de gek houden omdat je het zo graag wilt kan je menstruatie zelfs wat langer weg blijven.

Succes en ik hoop op een goede afloop voor je.

Liefs Belinda

Hoi Belinda,
Bedankt voor je reaktie.
Ik weet inderdaad dat je psychisch veel lichamelijke dingen kunt regelen... Ik moet nog even nuchter proberen te blijven en dan hopen dat ik volgende week niet ongesteld wordt...
Groetjes waterman

Terug
Bovenaan