temperatuur

A

Anoniem

Guest

Hey meiden!
Ik had even een vraagje.. zoals zo velen he haha!!
Dat gedoe met temperaturen, hoe zit dat nou. Ik heb deze maand voor het eerst de hele tijd me temp. opgenomen, en ben heel regelmatig ongesteld. Nu is het zo dat het steeds hetzelfde is gebleven behalve bij mijn ei. Me temp. daalde weer tot normaal maar nu een week na mijn ei stijgt mijn temp tot 37.3! terwijl deze eerst steeds rond de 36.3 lag. Wat kan ik hier nou uit afleiden ik snap er helemaal niks van...

Goedenmorgen,

Ik kan je niet echt helpen, kom ook pas net kijken in dit wereldje, maar ik weet wel dat je temperatuur vanaf de eisprong omhoog gaat (tussendoor schijnt hij ook nog een dagje omlaag te gaan). Je temperatuur blijft hoog tot de volgende menstruatie. Als je zwanger bent, blijft de temperatuur hoog.

Mijn temperatuur is normaal ook rond de 36,7. Nu is hij al sinds de eisprong 37,2 of 37,3 (schommelt nogal).......... net zoals bij jou.   Ik had gisteren mijn NOD...........maar er is gelukkig nog niets........... dus dat is even afwachten.

Succes ermee,

Suus

Hoi Bren,

Je temperatuur is net voor en tijdens je eisprong lager dan ervoor en tot aan je menstruatie blijft je temperatuur wat hoger, als je niet ongesteld wordt en je temp is nog steeds hoog dan zou het wel eens kunnen zijn dat je zwanger bent, dan blijft je temp namelijk hoog.

Het ziekenhuis had me dit uitgelegd want ik snapte er ook helemaal niets van!
Hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs Belinda.

oke bedankt! dan weet ik waarom mijn temp. hoger blijft! veel succes nog allemaal

Terug
Bovenaan