temperatuur

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik heb even een vraag over mijn temperatuur.Ik ben nl zeer onregelmatig ongesteld van daar dat ik nu met temperaturen ben begonnen,nu is hij sinds een dag of 4 hoog gaat nog steeds verder omhoog zit vandaag op 36.88 .Nu was mijn vraag blijft de temperatuur altijd hoog na je eisprong tot je ongesteld wordt of blijft deeze na je eisprong alleen hoog als je zwanger bent .
Ik hoop het zo want ik ben al langer dan een jaar bezig en begin nu klein beetje de moed te verliezen vooral omdat ik geen regelmatige cyclus heb.

Maar goed ale zwangere gefeliciteerd en de rest sterkte!!!!!!!!!

hoi
ja dat is een heel goed teken,volgens mij hoort hij weer te zakken tegen de menstruatie.En zeker omdat jij toch wel een expert bent met temperaturen (na een jaar !) ken jij je lichaam op je duimpie!
Ik denk dat je anders even moet kijken op de site van vruchtbaarheid.org daar staat een heel stuk over temperaturen,met een schema enzo.

En nog een tip als je kijkt op babybrabbel(is ook een site) kan je allerlei testjes doen om te kijken naar andere dingen dna je bloed/urine en ik kreeg er een positieve uitslag van 74%zwangerschapskans dus ...misschien jij ookwel.En ieder geval vond ik het een leuek site om op te zoeken,dus dat is al een pre niettan?

hee ik duim voor je ,wanneer ga je denk je testen?

doeidoei
cindy

Hoi!

Dat je temperatuur hoog blijft na je eisprong, betekent helaas niks.
Of je nou wel of niet zwanger bent; de temperatuur blijft na de eisprong hoger, en daalt vlak voor je menstruatie weer.

Helaas blijft het dus gewoon afwachten... Tot je NOD en dan evenueel testen.

Ik duim voor je dat het raak is!!

Groetjes Jammie

Terug
Bovenaan