temperatuur

A

Anoniem

Guest
o, ja ik ben ook deze maand net begonnen met temperaturen. En ik dacht even kijken of mijn temperatuur ook naar beneden is gegaan, maar dit was dus niet het geval. Het is nog steeds hoog! Krijg nu toch nog een beetje hoop!
groetjes rosalie

In dat geval is het zeker geen ongi!! Ik zou maar eens een testje gaan doen!

Good luck!

Tammy

hoi hoi hoe hoog moet je temaratuur zijn net voor je ong heid liefs jolanda

Hoi Jolanda,

Dat verschilt per vrouw, maar hij moet iig hoger zijn dan vóór je eisprong (een paar tiende). Dus dat betekent dat je hele cyclus iedere ochtend op hetzelfde tijdstip  voor het opstaan moeten tempen. Dan zie je wanneer er verschillen optreden.Als je temp op je nod niet is teruggezakt zoals ie voor je ei was heb je kans dat zwanger bent (maar het kan natuurlijk ook zijn dat je cyclus langer is).

Grtjs,

Tammy

Ik denk dat ik dan niet helemaal goed mijn temperatuur  heb opgemeten, want de test was negatief.
Ik doe het ook niet elke ochtend op de zelfde tijdstip, wel elke keer direct naar het opstaan. Volgende keer beter!
Groetjes Rosalie

Hoi Rosalie,

Je geeft aan dat je temperatuur na het opstaan. De bedoeling van temperaturen is dat je dit doet voordat je opstaat. Als je namelijk al opgestaan bent om bijv te plassen is je temperatuur al weer hoger dan in rust. Het is dus beter om als je wakker wordt en je wil opstaan eerst te temperaturen. Ik doe het ook niet altijd op hetzelfde tijdstip, maar dat maakt ook niet zo heel veel verschil, mits je niet de ene keer om 06:00 uur tempt en de dag erna op 12:00 uur.

Succes met tempen en ik hoop voor je dat het niet meer nodig is.

Groetjes
3na

Hoi Rosalie,
Ik heb zelf ook getempt en dan elke dag om 5.50u, ook als ik vrij was!!!! Voordat ik naar de wc ging. Weet niet de hoeveelste ronde dit is, hopelijk niet de 1e of 2e ofzo, want dan ga je je zelf onnodig gek maken en kun je er beter mee stoppen.
Als het niet lukt om zwanger te worden na driekwart jaar dan heb je het er wel voor over om op gezette tijden te tempen. Sommigen gebruiken ovulatietesten, misschien is dat meer iets voor jou?
Groetjes

Terug
Bovenaan