temperatuur

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Normaal gesproken houd ik me niet zo bezig met de hoogte van mijn temperatuur. Maar toch heb ik vanmorgen is een keer gemeten. Hij was 37.4. Ik vond dit best aan de hoge kant. Heb 14 mei mijn nod. Zou ik zwanger kunnen zijn?? Je haalt echt van alles in je hoofd, dat wachten duurt ook zo lang...

Liefs,
Jazz

Het is hoog dat klopt, maar het zegt niks. Je kunt er pas wat over zeggen als je regelmatig tempt, maar ik hoop het voor je meis!!!

Liefs Lientje

Het zou best kunnen...
IK hield me er ook nooit mee bezig, mijne is ok nooit hoog, 36,5 nu 37.1 ik heb 11 mei mijn nod zit ook in spanning.
Ben ook met vlagen misselijk dus echt afwachten.

Bedankt voor jullie snelle reactie..

Heb verder ook een wat zeurderige buik (af en toe lichte steken)  en  voelt  ook een beetje strak  vanuit de binnenkant, weet ook niet hoe ik anders uit moet leggen..  

Maar het is net wat ik eerder al zei, je begint van alles in je hoofd te halen, maar ik besef heel goed dat ik volgende week pas het antwoord zal weten. Maar laten we het hopen.

Ben benieuwd hoe het bij afloopt Kyrabella, laat je het ook nog even weten? Wanneer ga je testen?

Liefs,
Jazz

Hoi Jazz,

Hier nog een...morgen mijn NOD. Mijn temp was vanmorgen 27.2 tegen 36.5 normaal. Heb een wat zeurderig gevoel in mijn buik, af en toe steken in mijn borsten, moe en lichte hoofdpijn. Maar goed dat zouden net zo goed de rode duivels kunnen zijn.....

Ik duim mee voor jullie (en voor mezelf...)!

Liefs,

'Ginger
ronde 13
mama van Thijs

Hallo Jazz31,

Ik hoop voor je dat je idd zwanger bent.
Als ik het goed heb is dit voor jou ronde 5 (ik ken je nog uit mijn 1e ronde).
Als je temperatuur hoog blijft tot na je NOD en de red devils komen niet op bezoek dan zou je heel goed zwanger kunnen zijn.

Ik temperatuur nu voor de tweede maand en kwam erachter dat ik een laat ei heb. Toch handig om te weten i.v.m. vruchtbare periodes.

Afwachten dus maar.

Ik zal voor je duimen,

Liefs,

Twinkel3

Ik ga pas testen, na mijn nod, misschien erop maar niet eerder das dus vrijdag.
Nog steeds ongi krampen enmet vlagen misselijk.
Ben vandaag ook erg moe...
We wachten maar af, het is niet anders.
Succes ook jullie allemaal.
en ik hoop op positesten natuurlijk
LIefs

Terug
Bovenaan