temperatuur

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje aan jullie. Ik ben bezig met zwanger worden en hou mijn temperatuur bij. Nou vraag ik me af of je al heel snel na de eisprong aan de temperatuur zou kunnen zien dat je zwanger bent, bijvoorbeeld doordat die meteen veel hoger is dan normaal. Hij is bij mij gestegen van 36.6 naar 37.0 en vanmorgen op 37.1. Normaal gesproken kom ik pas na een paar dagen op 37.0 maar nu dus meteen. Misschien betekent het niets, maar het kan zijn dat het diegenen van jullie die ook getempt hebben en daarna zwanger zijn geworden, opgevallen is.... Ben benieuwd hoe dit bij jullie gegaan is?

Groetjes,

Anna V.
 
Na de eisprong stijgt je temperatuur een paar graden, ongeacht of je zwanger bent of niet. Bij een zwangerschap blijft de temperatuur echter iets verhoogd en daalt niet weer, wat bij je menstruatie wel gebeurt.
Je temp. schommelt echter altijd wel wat, dus niet meteen op dag 1 van je nod denken dat je bij een hogere temp. zwanger bent, maar dan gewoon even een test doen (anders word je misschien teleurgesteld.)
 
Terug
Bovenaan