temperatuur

Hoi meiden,

Even een vraagje:

ik heb op dag 13 een eisprong gehad en hierna is mijn temperatuur ongeveer 36.9.
Ik weet dat de temp weer daalt voor je ongesteldheid, maar kan je ook aan de hoogte aflezen of je zwanger kan zijn.
Ik heb namelijk gehoord dat je temp minimaal 37,0 moet zijn.

Vorige maand had ik dezelfde temp na mijn eisprong en was toen niet zwanger.
Dus moet het hoger zijn dan in de vorige maanden of is dit niet nodig?

Hoe was dat bij jullie?

Liefs, Coco
 
Lieve Coco,

volgens mij hoef je niet per se 37.0 graden celcius te hebben. Als je temp. gemiddeld maar 0,3 tot 0,5 graden hoger is dan voor de eisprong!!!! Dit moet een aantal dagen blijven en dan weet je zeker dat je je eisprong hebt gehad. Bij mij lukte het de ene maand ook niet. Een dag voor mijn NOD zakte mijn temp. ineens en inderdaad ik werd de volgende dag ongesteld. Maar een maand later bleef de temp. hoog en bleek ik zwanger te zijn!!
Ik hoop voor jou dat je ook geluk hebt!! Want daar draait het ook wel om...een beetje geluk hebben!!
Succes!!

 
Hoi hoi,
Ik weet niet hoe dat werkt allemaal met die temperatuur. Bij mij is ie volgens mij niet veel hoger geworden, ik ben nu 14 weken zwanger en ik heb nog steeds een temperatuur van 36.7 en daar is rond de eisprong geen verandering ingekomen, ik was toen bewust aan het tempen. Met mijn zoontje had ik de hele zw.schap door een temp van 37.2, maar dit keer is het dus heel anders.
Veel succes
 
Terug
Bovenaan