Temperatuur

Hi Girls,

Zijn er ook meiden vrij vlot na hun miskraam begonnen met tempen?
Mijn miskraam is maandag 3 weken geleden en ben inmiddels [sind ruim een week] weer begonnen met tempen.
Alleen is mijn temp wat hoger dan "normaal".
Hij zit op zo,n 36.8.
Hebben jullie dat ook zo ervaren?
Normaal heb ik een onr. cyclus en door de miskraam weet ik al helemaal niet wanneer ik mijn ei kan verwachten.
Dus we klussen maar wat raak!
Je weet maar nooit.

Frederique, spannend voor jouw hoor!
Zou toch wel heel romantisch zijn als het WEL op jullie honeymoon is gelukt!
Ik blijf duimen!!
Nien, ik weet zo niet mijn NOD.
IK denk dat ik hem vanaf maandag over 2 weken kan verwachten.
Heb jij al een ei na je miskraam waargenomen?
Wat spannend allemaal weer zeg!
Ik zou het supergaaf vinden als we allemaal door kunnen naar de volgende ronde!

Tot gauw allemaal!
Liefs, Monique2

Hoi Monique,

Naar mijn idee nog geen ei te bespeuren, gelukkig maar, want er is de laatste 2 dagen niet veel geklust.
Ben wel zo onwijs moe dat je bijna zou denken weer zwanger te zijn, maar dat is niet mogelijk.
Ben wel weer keurig aan de fem natal en gestopt met roken. Zit nu aan 1 sigaret per dag. (dat is heel goed voor mij hoor) Hoop dat ik het vol hou!

Wel vraag ik me steeds vaker af hoe ik zou reageren als het deze maand/cycles niet lukt! Ik en mijn mannetje hebben zo vreselijk onze zinnen erop gezet, dat het bijna ziekelijk word en ik er niet aan moet denken weer ongi te worden. Maar ja, dat bekijken we dan wel weer.

Ben eerlijk gezegd wel een beetje blij dat jij ook niet helemaal je nod weet, kunnen we samen twijfelen.

Over je temp weet ik niet veel te vertellen, misschien ben je een beetje verkouden waardoor je temp hoger is?

Enne Fred, zou wel heel leuk zijn he een honeymoonbaby! Hoelang ga je het nog afwachten?

Heb vanavond heerlijk het rijk voor me alleen en ga daar is even flink van genieten en zorgen dat ik zeer verleidelijk ben als mannetje binnen komt, dus als jullie nog tips hebben..........????

He maatjes,

Nog steeds geen ongi te bekennen bij mij. Wel heb ik sinds gisteren ineens last van gevoelige borsten... en dan vooral van gevoelige tepels. Het voelt echt niet prettig kan ik jullie vertellen. De steken in mijn buik zijn weer iets minder geworden.
Heb gisteren nog een zwangerschapstest gedaan (mijn 3e al deze maand!!) maar helaas weer niets.. De kans dat ik zwanger ben is daarmee naar mijn mening praktisch tot het nulpunt gedaald. De vorige keer gaf de zwangerschapstest nl. al een week voordat ik mijn nod had, positief aan dus ik vrees dat ik gewoon ongi ga worden. Aan de ene kant balen maar aan de andere kant heb ik ook zoiets van, laat maar komen!! Dan is mijn cyclus tenminste weer op gang gezet en kan ik weer klussen. Het is nu al 6 weken geleden sinds in mijn miskraam had. Ik wil verder snappen jullie dat? Ben al ruim 2 weken "overtijd" en ben erg bang dat ik de cyclus van 26 dagen gedag kan zeggen! Als ik over ruim een week nog niet ongesteld ben geworden dan ga ik wel de huisarts even bellen hoor.
Als ik zwanger zou zijn (dat het kindje is verwekt op de huwelijksreis) dan kun je me opvegen want dan ben ik helemaal in shock van geluk!!
Monique, hoezo temperatuur je naast de maybe baby? Moet dat?
Ik heb nl. nog nooit getemperatuurd. Ik weet dat ik een lage lichaamstemperatuur heb (iets van 36 ofzo) maar ik meet 'm nooit eigenlijk.
Nienepien... Jij gaat je mannetje verwennen? Zelf heb ik mijn vriend (nu man...) eens opgewacht in een knalrood zijden nachthemdje met van die kousen met zo'n kanten rand aan de bovenkant (klinkt ordi zo maar was het echt niet). Nadeel was dat hij een vriend had meegenomen naar huis die avond dus heb ik als een gek moeten rennen naar de slaapkamer om mezelf van een gigantische flater te behoeden haha.
Ik ben zooooo benieuwd Nienepien hoe het bij jou verloopt. Ik duim echt voor je!! Ik hoop dat het meteen raak is en dat Monique en ik je kunnen volgen naar het zwanger forum..
Ik kan me voorstellen dat als je niet zwanger zou zijn dat je dan gigantisch teleurgesteld zou zijn. Dat zou ik ook zijn hoor. Ookal wil je er niet teveel mee bezig zijn, het is onvermijdelijk!!

Nienepien, heel veel plezier met je plannetje vanavond en Monique2, veel succes met klussen!!

We houden elkaar op de hoogte!

Kus F.

Nienepien,

Lees net je andere berichtje. Je vroeg hoe ik eruit zag.. ik neem aan dat je bedoelt op mijn bruiloft?

Mijn jurk was creme-wit. Ik had lange mouwen (heb nogal stevige armen dus wilde liever geen korte mouwen). Het was een soort doorzichtige mouw met een werkje erop. De jurk had een sleep en een v-hals. Er zaten niet teveel tierelantijntjes aan omdat ik daar niet van houd maar verder was het wel een beetje een klassieke jurk (moet hoepelrok eronder!!). Ik wilde een jurk die paste bij mijn figuur (heb helaas geen maatje 36) en deze jurk stond me echt heel mooi, al zeg ik het zelf.
Verder was mijn bruidsboeket rood en had ik in mijn haar een paar subtiele rode high-lights (mijn eigen haarkleur is donkerbruin). Dat was het wel eigenlijk. Robin had een donkerbruin pak aan. Hij zag er ook fantastisch uit!
Jullie zijn alle twee ook getrouwd toch?

Kus F.

Ja, ja zit hier in m'n niemands dalletje te wachten en krijg het behoorlijk koud.
Heb net onder de douche m'n baarmoedermond gevoeld en naar mijn idee stond die wat open! (wat doe je toch gekke dingen om te weten of je vruchtbaar bent!
Vind het wel reuze spannend!

Fred ga heel hard voor je duimen dat je in ieder geval duidelijkheid krijgt!
Moet zeggen dat ik zelf ook erg blij was weer ongi te zijn. Weet je in ieder geval dat alles weer werkt!

Enne nog even antwoord op je vraag....ik ben vorig jaar november getrouwd! Helemaal top!

Liefs Nienepien

Heeeee meiden,

Nienepien, ik hoop dat je een geweldige avond hebt gehad [hihi]
Helaas heb ik het te laat gelezen om je van tips te voorzien!
Maar een sexy lingeriesetje doet al wonderen toch?
Ik moest ook wel even omjouw actie lachen Fred!
Denk je manlief even mooi "op te wachten" heb je dit...
Mijn man heeft ooit ook al eens iets heel romantisch gedaan [misschien ideetje voor jullie?]
Ik kwam thuis van mijn werk, fiets in het hok en daar branden wat waxinelichtjes met een briefje erbij van volg het licht.
En ja hoor, op elke traptrede brandde een lichtje.
Dit leidde uiteindelijk tot de badkamer waar ook allemaal kaarsjes branden en een lekker vol bad enz enz.
Lief he!

Ik ben inmiddels ook alweer een paar jaar getrouwd.
Ik had toen een creme kleurige jurk aan, wat stakker van boven en wijd [met hoepel] van onder.
Blote schouders maar wel mouwtjes [bovenarmen bedekt ,mijn bovenarmen zijn ook niet erg slank.
Ik weet niet meer hoe je zo,n model noemt.
De accesoires hadden we in het rood.
Ik wilde best wel een rode jurk dragen, ik heb n.l donkerbruin/kastanje haar en bruine ogen.
Maar er was heel weinig keus dus hebben we andere dingetjes in het rood gedaan.
Zoals de bedankjes, lintjes op de auto, kouseband! tuinversiering.
Wat een trouw praat he!
Het is wel prachtig zo,n dag!

Fred, nog even je vraag.
Je hoeft naast het gebruik van de maybe niet te tempen.
Eigenlijk is tempen bij mij helemaal onzin om dat ik een onr. cyclus heb.
Ik temp. omdat ik dan een beetje kan uitrekenen wanneer ik mijn ongi [of niet!] kan verwachten.

Nou meiden fijne dag!

Liefs, Monique2

Hoi meiden,

Was een zeer geslaagd avondje, dus op hoop van zegen.

ook ik had lange mouwen aan mijn trouwjurk, omdat ook ik mijn bovenarmen nou niet erg mooi vind. Zijn erg dik vergeleken bij de rest van mijn lichaam. Had een strak bovelijfje en een wijde rok met sleep en hoepel! Dus komt bij ons alle 3 een beetje op hetzelfde neer. En de jurken klinken allemaal even mooi.

Moet zo meteen aan het werk en heb toch echt geen zin! Kan vandaag niet erg wakker worden, maar ja wordt vanzelf 23 uur.

Als dit mijn vuchtbare dagen zijn zou ik al eerder kunnen testen als 7 juli, zet de datum hierbij dan maar op 30 juni. Scheelt toch bijna een week!

Tot snel!

Liefs Nienepien

Hoi meiden (Nienepien, we zitten tegelijk op het forum zie ik)...

Dus je avondje was geslaagd? Leuk dat je dat nog steeds doet. Ik zou ook weer eens zoiets moeten doen.. nadeel is dat Robin niet zo romantisch is (wat jij hebt meegemaakt Monique, zou Robin niet doen.. echt super lief en romantisch van je man!!) maar ik weet zeker dat hij het wel zou waarderen. Heb je hem inderdaad opgewacht in een sexy lingeriesetje??

Monique, ik had eigenlijk hetzelfde als jij. Eigenlijk wilde ik eerst in het rood trouwen maar zag niet echt een model die ik mooi vond. Daarbij wilde ik een bepaald soort rood (niet dat schreeuwende rood). Het is dus toch creme wit geworden. Robin was er helemaal blij mee want hij zag me toch liever in het wit trouwen. Alle andere dingen waren wel rood (trouwkaarten, boeket, corsages en zelf de trouwzaal.. dat was toeval natuurlijk).

Het is lekker weer zie ik.. ik denk dat ik op mijn laatste vrije dag nog maar even in de tuin ga zitten.. het zou vanmiddag al minder weer worden dus ik geniet er nog maar even van.
Morgen moet ik dus weer aan het werk... Echt geen zin in! Maar goed, als ik er eenmaal weer ben dan gaat het wel weer. Daarbij werk ik maar 4 dagen (ben elke vrijdag vrij). Het zijn wel 4 lange dagen (9 uur) maar daar krijg ik een vrije dag voor terug.

Nienepien... wat spannend voor je zeg!! Jij kunt over zo'n 2 weken dus een testje doen!! Is het HcG al helemaal uit je lijf? Bij mij is dat al wel het geval. Ik heb me voorgenomen dat als ik woensdag nog geen ongi heb, ik weer een test ga doen. Dan is het bijna een week geleden dat ik heb getest dus ik ben benieuwd....
Ik ben er wel heel erg mee bezig hoor (jullie hebben dat hetzelfde denk ik). Nadeel is dat ik niets kan beginnen tot mijn ongi.... Ik kan alleen maar afwachten tot ik ongi word.
Ik weet wel dat ik tijdens mijn huwelijksreis mijn eisprong niet gemist kan hebben want we hebben bijna elke dag sex gehad maarja, zelfs dan hoeft het niet meteen raak te zijn natuurlijk. Ik blijf hopen.
Ik heb het geld trouwens overgemaakt voor de maybe baby.. Ben benieuwd wanneer ik het binnen heb (heb nl. nog maar 2 test staafjes van Clear Blue).

Nou meiden, ik ga nog even snel in de tuin zitten. Ik kijk vanavond nog wel even op het net want daarna kan ik pas dinsdagavond weer netten!!
(Ik probeer nl. op mijn werk niet op het internet te gaan omdat ik bang ben dat ze bij Informatisering kunnen zien welke pagina's je bezoekt...).

Kus F.

Terug
Bovenaan