temperatuur

Ik dacht vanochtend eraan om eens even te temperaturen, om te kijken of die weer normaal is na mijn curetage. Niet dus, nog op mijn "zwangerschaps temp" van 37,2. Waarschijnlijk ben ik dus nog aan het ontzwangeren....
Hebben jullie hier ervaring mee?
En zijn jullie alweer gelijk gaan klussen? Of hebben jullie de eerste ongi afgewacht?

Hoi,

Ik heb vorig jaar zomer een miskraam gehad. Mij werd geadviseerd door de gyn om eerst 1 keer ongesteld te worden en het dan opnieuw te proberen omdat de kwaliteit van het eerste eitje na een miskraam minder is. Inmiddels ben ik opnieuw zwanger geraakt en ben nu 37 weken. Ik wens je veel sterkte toe.

Hoi, ten eerste veel sterkte met het verwerken. Ik heb geen ervaring met temperaturen. Ik heb het zelf nooit gedaan.

De gynacoloog heeft tegen mij wel gezegd dat het verstandig is om eerst een ongesteldheid af te wachten, maar dat dat niet medisch noodzakelijk is. Ik heb dus ook niet gewacht en we zijn er weer gelijk voor gegaan. Maar ik ben na 6 weken toch ongesteld geworden. Als ik het terug kon draaien, zou ik ook mijn eerste ongesteldheid afwachten, dan weet je gewoon zeker dat je niet zwanger bent en dat je je ongi kunt verwachten. Dan heb je dus ook de teleurstelling niet dat je ongi wordt. Dat had ik wel en pas na 6 weken, dus dan zit je iedere dag na de 4 weken in spanning!! Maar je moet gewoon doen waar jejelf het lekkerst bij voelt. Ik weet ook van iemand, die niet meer ongesteld is geworden en een gezond kindje heeft!! Dit komt niet vaak voor, maar het komt wel voor.

Veel sterkte en geluk!!

Groetjes Cath

Hi,

Ik ben van plan gewoon meteen weer voor de hoofdprijs te gaan. De enige reden voor het wachten die ik heb gehoord is dat je dan beter zou kunnen bepalen hoe ver je bent. Naar mijn idee kan dat prima bij de eerste echo, als ik het vermoeden heb dat ik weer zwanger ben meld ik me gewoon bij de huisarts en dan zie ik wel wat er gaat gebeuren. Mijn leefstijl heb ik toch al aangepast voor het geval dat. ik wil zo graag dat ik het zonde van de tijd vind om te gaan wachten op mijn ongi. Je hoort zo vaak op dit forum dat vrouwen alweer zwanger zijn zonder tussentijdse ongi.

Ik had met de curretage weinig bloedverlies en daarna was het rode bloed na twee dagen al verdwenen. alleen nog een beetje oud bloed. Nu bloed ik een week na mijn curretage ineens wel weer. weet jij of je zo snel alweer ongesteld zou moeten kunnen worden? Ik heb de varentest besteld om te ontdekken of ik alweer vruchtbaar ben trouwens.

groetjes,

Bons

Terug
Bovenaan