temperatuurcurve

A

Anoniem

Guest

Hoi dames,

Hieronder mijn curve. Ik moest van de huisarts gaan tempen, ben dus op dag 8 begonnen i.p.v. dag 1. Kunnen jullie er wijs uit worden, als het goed is heb ik 5 februari mijn NOD en 3 februari moeten we voor de 1e keer naar de gyn.

Dag
36.6
36.7
36.8
36.9
37.0
37.1
37.2
37.3

8

x

9

x

10

x

11
    x

12

x

13

x

14

x

15

x

16

x

17

x

18

x

19

x

20

x

21

x

22

x

23

x

24

x

25

x

Ik heb altijd een cyclus van 28 / 29 dagen, maar ik kan uit mijn cyclus niet echt opmaken wanneer mijn eisprong is geweest. (als die er al is geweest)

Liefs Bloempje

Zo te zien kreeg jij jouw ei-sprong op dag 21. Je temperatuur is daar het hoogst.
Aan je schema kun je zien dat jouw temperatuur langzaam omhoog gaat, dat betekend dat je ei-sprong eraan zit te komen. En juist die dagen moet je lekker klussen. En de dagen na jouw ei-sprong ook.
Ik temperatuur niet meer. Weet dat ik er één heb, d.m.v. mijn schema, die ik bij de huisarts heb laten bekijken. Ik voel mijn ei-sprong ook. Vooral in mijn borsten.
Succes
Groetjes van Gre

Hey hoi,

Hoeft helemaal niet dat je ei pas op dag 21 was hoor omdat je temp toen het hoogst was.
Ik had mijn ei op dag 25,ik voelde hem heel duidelijk en het was te zien op de echo.
Toch steeg mijn temp pas op dag 27.
Ik heb ook weleens gelezen dat je temp een kleine daling kan maken voor je eisprong.

Weet je wat je kan doen....al je temp gegevens invoeren op

www.fertilityfriend.com

die spoort dan in een schema je eisprong op.
Je moet je dan wel ff registreren.Tis erg handig.

Kijk hier maar eens,dit is die van mij

www.fertilityfriend.com/ttc/calendar_module.php?

hopelijk doet ie het.

groetjes Jacqueline

Kijk dit is die van mij.
Is wel overzichtelijk heh?!
klopt niet helemaal want ik had mijn eisprong een dag eerder.
Maar waar de rode lijnen elkaar kruisen ,geeft aan dat toen je eisprong geweest zou kunnen zijn.
Dat berekent ie.
Handig heh!!
je kan ook andere waarnemingen in het schema zetten , zoals wanneer je gemeenschap hebt gehad,slijmobservatie of ovulatiepijn e.d.
probeer maar eens uit.

groetjes Jacqueline

Heej Jacqueline, (Bri was makkelijker! )

Ik kan jouw grafief/plaatje niet zien, er staat een kruisje i.p.v. een grafiek.

Maar ik ga zeker even kijken op die site waarvan je de link hebt gegeven.

Thank you!!

Liefs Bloempje

Hoi,

Het klopt dat je temperatuur stijgt een dag ná je eisprong. De 20e klinkt dus logisch...

Jacqueline, ik heb me ook net aangemeld bij fertility friend! Bedankt voor de tip, ik ben benieuwd hoe het verder gaat!

Groetjes
marceline

Terug
Bovenaan