temperatuurcyclus

Hoi iedereen, Ik wil jullie vragen om even kritisch naar mijn temp lijst te kijken...ik snap er namelijk geen snars meer van. Ik ben (helaas) niet op de eerste dag van mijn menstruatie gaan tempen,(dit is de eerste maand dat ik temp) maar een paar dagen later. Was woensdag 31-3 een soort van ongesteld(alleen bruin nl,en dit duurde maar een dag...) en ben toen zondag gaan tempen.
Nou hier komt ie dan:37.3-36.8-36.6-36.8-37.3-37.2-36.8-37.0-36.9-37.0
36.9-36.7-36.6-36.7-36.6-36.8-36.8
Nou, als het goed is zou ik dus woensdag 14-4 vruchtbaar zijn(temp 36.6) Het lijkt erop alsof ik nog geen eisprong heb gehad,of dat mijn temp in de war is...ik ben niet ziek...
Heb niet elke dag op hetzelfde tijdstip gemeten, wel voor het opstaan.
Ik werk nl onregelmatig en dan is dat niet haalbaar.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen...
Ik moet nu iniedergeval nog twee weekjes wachten of ik ongi wordt...klus ondertussen nog maar wat verder...
Voel al wel vanalles in mijn buik, net als vorige maand, kriebeltjes en stroompjes in mijn buik.Maar toen kreeg ik die bruine prut...en heb daarna getest maar was negatief.
Jeetje wat een lang verhaal...sorry.
Liefs Esther
 
Bedankt voor je reactie.
Ik heb alleen geen ervaring met tempen, dus kan je daar niet mee helpen. Succes ermee en hoop dat iemand anders je er wel mee kan helpen.
Groetjes Biaggi.
 
Goh wel lastig hoor, maar als je onregelmatige diensten hebt kun je wel een rare temp.curve krijgen.
Het heeft nl. ook te maken met inspanning/sport etc. Als je bijv. op een avond tot een uur of 10 hebt gesport, je gaat daarna snel slapen en je tempt de volgende ochtend dat is de kans groot dat je temp. dan ook hoger is als op de andere ochtenden.
Zou even advies vragen aan mijn huisarts. Heb zelf wel gehoord dat het als je onregelmatig werkt heel lastig is om je temp. aan te houden maar heb helaas voor jou hiermee geen ervaring

Veel succes!
Joan
 
Terug
Bovenaan