temperatuurdaling en toch zwanger, kan dit?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Kan het zo zijn dat er een temperatuurdaling optreedt vlak voor je ongesteldheid en je toch zwanger bent?

1978

Hoi 1978,

Volgens mij kan het helaas niet, je krijgt een temp verhoging voor dat je een eisprong hebt, en daarna blijft je temp hoog als je zwanger bent, dus helaas...
Ben je al lang bezig? Heb je dan ook andere klachten? Nou meis hoop dat je snel zwanger raakt, succes en groetjes van natascha

Hoi

We zijn vanaf februari bezig, dus nog niet zo lang. Ik ben nu beginnend ongesteld geworden en mijn temperatuur is gedaald. Ik had afgelopen weken zo het gevoel zwanger te zijn ivm mijn hoge temperatuur en zweterigheid. Ik dacht bij mijn eigen, kan het even vragen misschien is er iemand die het ook heeft meegemaakt? Helaas

1978

Wat een vreselijk gevoel he, als je misschien wel dingen voelt en je lichaam je dan eigenlijk bedriegt, maar meis geef niet op en hou in je achterhoofd dat het een jaar kan duren, ik ben nu al 8 maanden bezig, de teleurstelling wordt daar niet minder op hoor, maar je moet positief blijven.
Sterkte en duimen op een leuke einde van de komende maand...

Natascha

Terug
Bovenaan