Temperatuurdip innesteling. Wie ervaring?

<p>Hee Allemaal,</p><p>Laatste poging van een jaar proberen zwanger te worden. Vandaag echt een downdag:(</p><p>Om even een beeld te krijgen.</p><p>Mijn cyclus is altijd 30/31 dagen, 1x uitzondering 33&34 dagen. Eisprong op dag 19/20. Deze maand eisprong op dag 18. Zit nu dus op 8dpo.</p><p>Maar vanmorgen schoot de temperatuur van 37 naar 36.6. Naar de wc en wat bloed en spotting. Ongesteld dacht ik dus. Dus was er alweer naar van. Nu dus niks meer te herkennen.</p><p>Ik weet dat het afwachten is, toevallig net testje gedaan. Die was negatief. Hebben sommige van jullie wel eens zo’n dip van 0.4 gehad tijdens de innesteling?</p><p>Morgen weet ik vast meer. Maar fijn is anders. Heb altijd veel last van spotting. Vorige keer vanaf de eisprong tot aan de menstruatie. Dit keer ook een flinke ovulatiebloeding. Daarna stil geweest..</p><p> </p><p>https://ibb.co/0qVDX7P</p>
 
Hoi,

Ik heb het even voor je terug gezocht bij mn eerste zwangerschap. Ik ging toen bij de innesteling van 37.37 naar 36.98. Ik had toen ook bruin rozig verlies. Dit had ik 2 dagen. En een week later testte ik positief!!
Ik hoop dat het voor jou hetzelfde uitpakt. Houd je ons op de hoogte?
Het wachten is het moeilijkste ?
 
We zijn nu 2 dagen verder. 
Dag erna naar 36.9 en vanmorgen weer 37.0
Ik word er zenuwachtig van haha. Morgen ga ik een testje proberen. (Vroege test)
Dus even afwachten nog
 
Ik hoop voor je dat het positief is! Ik testte na een week pas positief met een vroege test dus kan ook te vroeg zijn maar geduld hebben is het moeilijkste in die periode ?
 
[quote quote=10425984]Ik hoop voor je dat het positief is! Ik testte na een week pas positief met een vroege test dus kan ook te vroeg zijn maar geduld hebben is het moeilijkste in die periode ?[/quote]
 
Test was negatief. Maar had me daar ook al op ingesteld. 
Zit nu op 11 dpo. Normaal altijd een kortere luteale fase van 10/11 dagen. Maar eisprong was 2 dagen eerder dit keer. Dus blijft het even afwachten. Officieel staat mijn NOD op zondag. 
Al de menstruatie doorzet graag het weekend, want heb mezelf dat een groot broodje carpaccio beloofd haha. 
 
Maar na de temperatuurdip dinsdag en lichte bloedingen di en woe, niks meer gehad. Dus we wachten weer af
 
Spannend hoor! Ik hoop echt dat je dit weekend dan een positieve test in handen hebt. Ik heb mijn eisprong ook weer gevonden dus ik ga ook weer de moeilijke 2 weken in!
 
Pff ja dat wachtbankje is wat he. Welke klachten/symptomen zullen het deze keer weer worden.
 
Ik hou je op de hoogte. Mn gevoel is goed, heel vrolijk en af en toe een kriebel daar beneden. Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen haha. De buikpijn blijft. We gaan het zien:)
 
Nou mik!
Ik hoefde gelukkig niet tot een week na de nod te wachten. Gister een heel licht streepje, en vandaag al duidelijker opgelopen!!
Ik kan het nog nauwelijk geloven
https://ibb.co/Lk2cfn7
 
Terug
Bovenaan