temperatuurexperts!!....vraag?

Hallo meiden,

Ik ben  weer gestart met de pil. Ik heb echt het idee dat dat op dit moment even een goede keuze is.
Heb het al een tijdje in mijn hoofd, even de druk van het zwanger worden afhalen.
Nu ben ik toch wel iemand die al behoorlijk gewend is aan het temperaturen.
De eerste helft van mijn cyclus zit ik onder de 36.5 en de tweede helft boven de 36.7. Nu ben ik vorige week maandag ongi geworden en dus gestart met de pil.
Nu blijkt dat mijn temp. hoog blijft.
Snappen jullie hoe dat kan?
Hij zou toch gewoon moeten zakken.
Hij blijft toch alleen hoog bij een zwangerschap.
Ik ben nog steeds aan het vloeien. Al maanden duurt een ongi niet langer dan 3 dagen en nu ik begonnen ben met de pil duurt het al een week.
Ik snap het niet zo goed.
Weten jullie dit?
Liefs van mij.

Hoi Biate,

Ik zag je naam plotseling opduiken en ik dacht ik reageer even, want ik las in een  vorig stukje van je dat je hier minder vaak bent, omdat de meeste meiden nieuw zijn en vrij snel komen en gaan. Kan me daar heel goed iets bij voorstellen dat dat niet makkelijk is.
Maar de vragen die je stelt over het temperaturen kan ik je helaas niet beantwoorden ook van dat vloeien snap ik geen bal,  dat lijkt me toch niet normaal en het enige wat ik kan zeggen is vraag het eens aan je huisarts!

Nou meid je bent helaas niet de enige die nog steeds niet zwanger is, want ik ben inmiddels over 4 weken ook 1 jaar na mijn miskraam en er is tot op heden niets meer gebeurd. Balen ja, dat kun je wel zeggen. Ik heb nog nooit getemperatuurt omdat ik dat gewoonweg niet zag zitten, maar heb wel regelmatig de ovulatietesten gebruikt.
De laatste keer dat ik ongi werd heeft het minstens 2 weken geduurd voordat ik er geestelijk  over heen was en heb daarom besloten dat deze maand de laatste poging is en zoniet dan ga ik naar mijn huisarts. Want het vertrouwen begint zo langerzamerhand behoorlijk een deuk op te lopen. De kans is dan groot dat ze zeggen ga maar temperaturen, maar daar laat ik me niet mee afschepen (althans dat zeg ik nu). Ik zit nu wederom weer in spanning tot volgende week zaterdag zondag totdat ik ongi moet worden. En daar wordt je ook gek van op den duur. Want leg het maar eens naast je neer, ben er maar eens niet mee bezig, onmogelijk toch!
Ik vind het knap dat je weer aan de pil gaat al begrijp ik wel dat je even rust wilt, maar dat kan ik toch echt niet.

We zullen doorgaan.....
Meid ik wens jou ook veel sterkte en succes de komende tijd en ik kijk nog af en toe hier op het forum, dus wie weet tot gauw!

Terug
Bovenaan