Temperatuurmethode, zouden jullie willen kijken?

<p>Goedemorgen dames, Aangezien wij nu meer dan een jaar bezig zijn, zijn wij naar de huisarts gestapt. Van mijn vriend is alles goed! Ook getest op soa’s via mijn bloed, daar ook alles goed! Nu ben ik 3 maanden mijn temperatuur aan het bijhouden, maar ik twijfel of die goed is.. Zouden jullie mee willen kijken? Ik hou dit elke ochtend bij om 7 uur stipt!  <br />36.3 – 35.9 – 36.0 – 36.2 – 35.9 – 35.8 – 36.1 – 36.3 – 35.7 – 36.0 – 35.9 – 36.0 – 36.4 – 36.6 – 36.3 – 36.4 – 36.5 – 36.3 – 36.3 – 36.7 – 36.3 –  ik heb een cyclus van 26 dagen, en zit nu op dag 24. </p>
 
Hoi!
Ik heb er niet zo heel veel ervaring mee. Maar ik wil graag proberen je te helpen. Als ik terug kijk naar mijn temp.curve destijds, had ik in de week van mijn ovulatje 35.7 en daarna schoot hij naar 36.4. Als ik dit aanhoud, zou je denken bij jou dat tussen 35.7 (temp9vanlinksnaarrechts) en 36.4 (temp13vanlinksnaarrechts) je ovulatie heeft plaats gevonden. Ik deed de tempcurve wel in combinatie met dipsticks. Ik was ook aan het voorbereiden voor informatie voor de artsen, dus dan heb je een dubbele meting: altijd fijn. Doe je dit ook? Of alleen met de tempcurve?
Succes met alles?
 
Bedankt voor je reactie!! Beetje een oplichting dat jullie wel een ovulatie hierin zien! Werd een beetje onzeker.. Ovulatietesten heb ik altijd gedaan maar nooit mijn piek kunnen vinden. Ook omdat ik fulltime werk, en geen testen op mijn werk dan doen werkt dat niet voor mij helaas. Heb sensitestjes nog in mijn kast liggen! Kan het inderdaad wel proberen wanneer het voor mij uitkomt. Nog 1 maand en dan kan ik mijn grafiekjes inleveren bij de huisarts. Misschien maken we het net op de verkeerde momenten 'gezellig' 
Who knows! Ik hoop het. 
 
Ik had ook sensitest dipsticks en teste altijd met mijn 2e plasje in de ochtend. Sochtends eerst meteen naar t toilet, dan pas douche,aankleden en ontbijten en daarna nog een keer naar t toilet en direct dippen.
Mijn testen waren nooit wit, ik had altijd wel wat hormoon in mijn lichaam. Op de piekdagen waren de strepen dan donkerswr dan de teststrepen en zo wist ik het. Ik had ook altijd 2 donkere testen.
Wie weet heb je iets aan deze informatie en werkt het voor je. (Hier heeft het wel gewerkt in ieder geval). Liefs.
 
Terug
Bovenaan