Temperatuurstaat

A

Anoniem

Guest
Hoi,

ik ben Yosha en ben sinds een jaar bezig zwanger te raken, na een maand direct zwanger maar helaas werd met 11 weken een missed abortion vastgesteld. Gevolgd door een curretage.

Aangezien het allemaal zo lang duurt en mijn ongi's steeds pijnlijker werden heeft de gyn 2 weken geleden een hysteroscopie gedaan (met camera in baarmoeder) en toen zag hij 2 kleine verklevingen in de baarmoederhals, deze zijn ter plekke weggehaald.

Sinds 3 maanden temp ik trouw elke ochtend. Laatste 2 maanden zag je tussen dag 11-15 mijn temp flink stijgen (na ei), echter deze maand blijft ie hangen vanaf dag 1 t/m nu tussen 36.8 /36.9....ik snap er niets van, je zou bijna denken dat mijn ei niet is geweest, maar ik heb hem wel gevoeld rond dag 11/12 en sinds die dag ook toenemende pijn in mijn borsten (net als elke maand)...die pijn in je borsten wordt veroorzaakt door Progesteron die je lichaam produceert na elke eisprong.

Heeft iemand anders dit weleens meegemaakt? Komt mijn ei toch later of is deze cyclus geen ei geweest?

Hoop dat iemand me kan helpen want snap er geen snars van...

Thanks gr Yosha

Als 1e klote dat je een mk hebt gehad...Hoop dat je t allemaal beetje verwerkt hebt
Heb zelf in sept 07 een mk gehad, en na 1,5 jr proberen nu 19,1 week zwanger!!!

Maar zou t niet kunnen dat je nu gewoon weer zwanger bent? weet niet op welke dag van je cyclus zit, maar als je zwanger bent is je temp ook hoog. Heb je al een test gedaan?????

Hoi,

nee ik zit nu op dag 23 en pas vanmorgen steeg mijn temp iets, naar 37.0....maar normaal stijgt mijn temp dus 2 dagen na mijn ei....of zou mijn ei pas rond dag 20 zijn geweest???

Echt zoooo raar allemaal.

Maar goed, volgende week NOD maar gezien het ei/temp verhaal heb ik er weinig vertrouwen in...

gr Yosha

Terug
Bovenaan