temperatuurverschil

Hoi, kan mij iemand vertellen of je temperatuur ook schommelt als je zwanger bent. Ik weet sinds kort dat ik zwanger ben, en mijn temp blijft ook nog steeds hoog; 37,2, maar soms schommelt ie naar 37.1 en vandaag is ie 37. Nu maak ik me een beetje ongerust, want als ie morgen nog meer omlaag gaat zal dat toch geen goed teken zijn?
Verder heb ik af en toe last van buikkrampen/buikpijn/pijnlijke tepels/gezwollen borsten.

Gr. 5wk
 
Hoi Anoniem,
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap ! Je hoeft nu toch niet meer te tempen ? dat kan heel wisselend zijn als je eenmaal zwanger bent. ik had na 4 dagen ineens een temp van 36,8 (normaal was 36,4 en zwanger was 37.2) dus ik schrok ook heel erg, maar de ha zei dat ik dat gewoon niet meer moest bijhouden en lekker moest gaan genieten ! Probeer je niet zoveel zorgen te maken. die buikkrampen zijn heel normaal dat wordt nog wel erger want je darmen gaan verschuiven naar een ander plaatsje, en de banden van je buik gaan ook opspelen. Dat is echt niet apart. Pas als je onwijs veel pijn krijgt is het mis. Maar dan ga je meestal ook vloeien. Dus geen bloed = okee !
Ik weet dat mensen je niet echt kunnen gerusstellen, niemand weet hoe jij je zwangerschap ervaart (en wat jij voelt), maar je moet er wel een beetje vertrouwen in hebben dat het goed gaat ! Veel succes ermee ! liefs merel+
 
Terug
Bovenaan