tempraturen+wisseldienst

A

Anoniem

Guest
Ben ik nog even
Ik wil vanaf nu s'morgens gaan temp. maar nu heb ik een vraag. Ik werk in wisseldiensten en ook nachten hoe moet ik als ik nachtdienst heb gehad temp.?
s'morgens als ik thuis kom of s'middags als ik uit bed kom? want iedereen verteld dat je op de zelfde tijd moet temp. maar dat kan dus niet op deze manier want als ik thuis kom van mijn werk dan ben ik druk geweest en heeft dus invloed op mijn temp?

Wie kan mij helpen?
Liefs jessica

ik zou zegen na elke slaap! dan is je lichaam tot rust gekomen! anders vraag het je ha die zal daar vast een antwoord op weten! suc6 nadine

Hallo Jessica,
Ik werk ook onregelmatig, ik heb elke week een paar nachtdiensten. Ik heb nu 2 maand getempt. Dit doe ik als ik vrij ben smorgens +/- 8.00 uur ( voor dat ik opstaa ! ) En als ik s`nachts werk rond 14.00 uur, weer voor ik opstaa.
Bij mij is de temp gelijk of ik nu overdag of s`nachts werk. Voor mijn ei gemiddeld 36,7 en na mijn ei 37,1.
Je moet gewoon tempen als je een normale nacht-( dag )rust hebt gehad. De basale temp is de temp in rust. Als je in beweging bent gaat je temp omhoog.
Ik heb afgelopen maand ook ovulatietesten gebruikt. 2 dagen na de + test ging mijn temp omhoog. Het lijkt dus goed te zijn.
Veel succes, Zoey

Ja...ik denk ook als je opstaat. Lijkt ij dat je temp dan hetzelfde is.

Terug
Bovenaan