Tempratuur meten

Dames hoe vaak meten jullie de tempratuur bij de kleine-kleintjes.
Of doen jullie t alleen maar als men denkt dat de kleine-kleintjes ziekjes zijn...
Heb t in t begin heel vaak gedaan maar op een gegeven moment deed ik t wat minder,nu maar een paar keertjes.
Vind t gewoon fijn om te weten hoe dr tempratuur verder is.
Liefs

Ik meet nooit meer de temperatuur. Stan huilt als er iets aan de hand is. Als hij huilt gaan we een bepaald lijste afwerken met dingen die eventueel aan de hand kunnen zijn.... als laatste staat temperatuur meten erop...

Gelukkig geeft meneer duidelijk aan hoe en wat. Het is nog nooit voorgekomen dat we voor de zekerheid zijn temperatuur deden opmeten.

Liefs

P.s. Als jij de temperatuur van je kindje in de gaten wilt houden, lijkt mij prima toch?

Wij temperaturen alleen als hij warmer aanvoelt dan gebruikelijk of als hij ziek lijkt...
Owja, en voor en na de vaccinaties, dan zit ik er echt bovenop!

X
Evje

Wij doen het ook alleen als we vermoeden dat hij wat verhoging heeft, dan voel je gewoon aan het hoofdje/nekje dat hij warmer is dan normaal. Dat hebben we nu 1 keer gehad en toen had hij idd. 37,8 dus iets verhoging. Maar verder doe ik het nooit meer, behalve rond de vaccinaties. Net als Evje hou ik zijn temperatuur dan ook even extra goed in de gaten.

pfff.. doe het echt NOOIT meer... alleen de ochtend voor de inentingen om te checken of ze mag, en op de dag zelf nog als ik denk dat ze misschien verhoging heeft.

liefs,

t

hallo dames,

ik temp niet!!
de huisarts gaf aan dat het je alleen maar gek maakt.
bij kleine kleintjes is de temp nog zo afhankelijk van de omgeving dat er geen peil op te trekken is.
op aan rade van: alleen als ze heel veel huilt en al het andere hebt gecheckt: vieze luier, honger enzo. dan pas tempen.

groetjes Dango

Terug
Bovenaan