Tempratuur meten..

Ja wel handig zo,zonder bericht dr bij.
Ging ff verkeerd,maar zo kan t js ook.
Ook hier was ik benieuwd naar.
Meten jullie nog zo nu en dan eens de tempratuur van jullie kleine.
Me is opgevallen dat onze kleine meid savonds best wel wat lagere tempratuur heeft dan overdag,komt dat bij jullie ook wel eens voor.
Groetjes

Dit is iets waar ik geen idee van heb. Ik temperatuur Tygo nooit. Ik denk altijd, als hij koorts heb dan merk ik dat wel en dan zal ik hem meten. Beetje naief misshien....
Gelukkig nog nooit gehad.

Groetjes

Ik temperatuur ook bijna nooit. Alleen toen hij laatst heel erg hard had gehuild de hele dag, toen heb ik toch maar eens gemeten. Maar verder echt NOOIT

liefs

Ja eigenlijk doe ik t ook niet meer,alleen tijdje geleden was ze best ziekjes daar was t weer raak met hoge tempratuur en t gaat nu wel weer beter met dr maar toch voor aller zekerheid zo nu en dan toch ff tempratuur en daar was me dus opgevallen dat ze soms lage tempratuur had.
groetjes

Ik ook niet, alleen als ik Warren ziekig vind.
Hij heeft nog bijna geen haar, meestal voel ik het meteen aan zijn bolletje als hij koortsig is.

Ach, en soms hebben ze koorts terwijl ze gewoon verder spelen en eten, die van mij vooral als er weer een tandje onderhuids naar boven komt.

Misschien niet heel wetenschappelijk maar ik vaar beter op mijn intuïtie dan op de thermometer...

X
Evje

Ik nam tot voor kort de temperatuur vaak op. Julia heeft van zichzelf een hoge basis-temperatuur, tussen de 37,3 en 37,5. Dus ze heeft snel verhoging of koorts.
Van het CB moesten we het een tijdje in de gaten houden. Elke avond had ze rond de 38 graden. Voor de zekerheid naar de huisarts geweest, maar die kon niks geks vinden. Dus toen ben ik ook maar gestopt met tempen.

En ik vertrouw ook op mijn intuitie. Juul is een hele vrolijke baby en maakt geen zieke indruk (alleen vorige week, maar toen was ze echt ziek) Dus als ik het echt niet vertrouw dan meet ik de temp op, maar anders echt niet. Daar werden we namelijk onzeker van en dat vonden we niet nodig;)

Terug
Bovenaan