tempratuur

A

Anoniem

Guest
ik had een vraagje ik ben niet zwanger maar ben deze maand begonnen met temperaturen en word er niet veel wijzer van,

ik wil vragen aan dames die getempt hebben zien of ik mijn ei al heb gehad of nog moet komen,

heb een cyclus van 33 dagen:

dag 1: 36,5
dag 2: 36,5
dag 3: 36,5
dag 4: 36,5
dag 5: 36,5
dag 6: 36,6
dag 7: 36,7
dag 8: 36,5
dag 9: 36,5
dag 10: 36,5
dag 11: 36,5
dag 12: 36,5
dag 13: 36,5
dag 14: 36,5
dag 15: 36,5
dag 16: 36,4
dag 17: 36,5
dag 18: 36,1
dag 19: 36,4
dag 20: 36,5
dag 21: 36,5

Hai,

Zover ik kan zien heb je nog geen eisprong gehad.
Ik heb zelf ook getemperatuurd om inzicht te krijgen in mijn cyclus en dat heeft goed geholpen. Daardoor ben ik inmiddels 2 keer zwanger geraakt. In 2004 van mijn zoon en nu ben ik net 8 weken zwanger.
Voor zo ver ik kan zien heb je nog geen eisprong gehad. Ik had wel altijd een temperatuur dipje bij mn eisprong waarna de temperatuur ging stijgen. Zie bij jou wel een dipje op dag 18 alleen stijgt je temperatuur nog niet echt ten opzichte van de waarden ervoor. Misschien komt dat nog. Heb je al eens gekeken op www.vruchtbaarheid.org ?
Daar staat de methode goed uitgelegd. Verder heb ik veel gehad aan het forum van vrouw en gezondheid http://forums.obgyn.net/vrouwengezondheid/.
Ik wens je veel succes!!!

Liefs,

Tientje

Hoi,

Ook ik ben dankzij de temperatuurcurve 3 x zwanger geworden. Heeft me veel inzicht gegeven. Bij jou lijkt het er echter op dat je geen eisprong hebt gehad. Maar ik weet niet of je het wel goed hebt gedaan. Belangrijk is dat je met een gewone thermometer tempt, dus niet met een oortherm. Verder moet het rectaal. Altijd (!) op dezelfde tijd in de ochtend   en dan voordat je bent opgestaan om bijv. even naar de badkamer te gaan. Als je een avond uit bent geweest en hebt gedronken (meer dan   glazen denk ik dan) of heel laat naar bed bent gegaan of regelmatig op verschillende tijden (dus uren uit elkaar) naar bed gaat, dan beinvloed dat de temp. Dus het beste is het toch om een beetje regelmatig te leven.

Bovenstaande sites zijn goed om even te bekijken. Ik zou het als ik jou was gewoon weer opnieuw proberen vanaf je volgende ong. Nu lijkt het toch niet te kloppen. En je dan heel serieus aan de "regels" houden, kijken of je dan wel een verschil ziet.

Als het lukt heb je er erg veel aan en geeft je veel inzicht.

Succes!

Groeten,

Anna V.

quote: Anna V reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-12-2006 20:22:10'));

Hoi,

Ook ik ben dankzij de temperatuurcurve 3 x zwanger geworden. Heeft me veel inzicht gegeven. Bij jou lijkt het er echter op dat je geen eisprong hebt gehad. Maar ik weet niet of je het wel goed hebt gedaan. Belangrijk is dat je met een gewone thermometer tempt, dus niet met een oortherm. Verder moet het rectaal. Altijd (!) op dezelfde tijd in de ochtend   en dan voordat je bent opgestaan om bijv. even naar de badkamer te gaan. Als je een avond uit bent geweest en hebt gedronken (meer dan   glazen denk ik dan) of heel laat naar bed bent gegaan of regelmatig op verschillende tijden (dus uren uit elkaar) naar bed gaat, dan beinvloed dat de temp. Dus het beste is het toch om een beetje regelmatig te leven.

Bovenstaande sites zijn goed om even te bekijken. Ik zou het als ik jou was gewoon weer opnieuw proberen vanaf je volgende ong. Nu lijkt het toch niet te kloppen. En je dan heel serieus aan de "regels" houden, kijken of je dan wel een verschil ziet.

Als het lukt heb je er erg veel aan en geeft je veel inzicht.

Succes!

Groeten,

Anna V.

Ik hou me ook aan de regels elke dag om 8 uur, afgelopen maand geen alcohol gedronken, als ik later naar bed ging was het hooguit 3 kwartier later,

maar ik heb ook een cyclus van 33 dagen en ik zelf denk dat ie vanmiddag geweest is had steken in mijn linker kant van me zij. hoop het!
dus ik zie over een dag of 2 of me temp is gestegen..
want je temp stijgt pas tussen 24 en 48 uur na je eisprong..

hoop het zo!!

liefs Iris

quote: futuremummy schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-12-2006 14:56:59'));

ik had een vraagje ik ben niet zwanger maar ben deze maand begonnen met temperaturen en word er niet veel wijzer van,

ik wil vragen aan dames die getempt hebben zien of ik mijn ei al heb gehad of nog moet komen,

heb een cyclus van 33 dagen:

dag 1: 36,5
dag 2: 36,5
dag 3: 36,5
dag 4: 36,5
dag 5: 36,5
dag 6: 36,6
dag 7: 36,7
dag 8: 36,5
dag 9: 36,5
dag 10: 36,5
dag 11: 36,5