Ten einde raad

<p>Dag allemaal,</p><p>Op 15 mei test gedaan en deze bleek positief. De dag erna bloed laten trekken en daaruit bleek dat ik 5 à 6 weken ver was.. </p><p>Op 7 juni moesten we naar gynaecoloog voor de eerste echo... bleek dat het hartje was gestopt met kloppen... Tabletten gekregen om in te brengen zoals een tampon, 2 dagen erna was alles eruit gekomen. 14 juni opnieuw op controle om te kijken of baarmoeder leeg was en dat was het geval. (Intussentijd bloedverlies gehad). Ik moest mijn menstruatie laten doorkomen en daarna mochten we opnieuw zwanger worden. Vervolgens op 11 juli nog eens naar gynaecoloog en toen kregen we opnieuw groen licht om opnieuw te proberen. Sindsdien geen menstruatie, helemaal geen bloed gehad. Als 2 keer een test gedaan, deze bleek negatief. Al 1 keer laten bloed trekken... Ook negatief maar toch nog steeds geen bloedverlies. </p><p>Iemand die dit ook heeft meegemaakt en ons raad kan geven? </p><p>Groetjes,</p><p>J. </p>

Ik heb in oktober een missed abortion gehad. Bij mij waren 2x de tabletten helaas niet voldoende en moest ik alsnog gecurreteerd worden.
Uiteindelijk had ik na 6,5 week weer een menstruatie en daarna weer direct zwanger (nu 37 weken).
Ik vond het wachten op die menstruatie inderdaad zenuwslopend, heel vervelend dat het zo lang duurt voor jou.
Ben je nog onder controle van de gyneacoloog? Zou wel fijn zijn denk ik als je weer eens een echo krijgt...
Het is natuurlijk ook niet vreemd dat je lichaam niet meteen weer in de nornale cyclus springt, maar kan mij voorstellen dat het heel vervelend is, want je wilt gewoon zo snel mogelijk weer beginnen...
Veel sterkte met het wachten, en hopelijk wordt er snel meer duidelijk

Terug
Bovenaan