hoi allemaal..ik hoopte dat er iemand mij misschien tips kan geven of me gerust stellen want mn zoontje Mika (nu bijna 13 maanden) weigert te drinken..smorgens drinkt ie zn fles wel leeg,maar smiddags en savonds niet(we maken hem rond half 10 wakker om hem dan zn melk te geven,die drinkt ie dan meestal wel leeg)..ik heb al vanalles geprobeerd..met lepeltje..een pakje met een rietje..iets anders...nesquik in de melk..maar meneertje wilt het niet echt..misschien een paar slokjes.Zijn plasluiers zijn ook minimaal en ook heeft ie veel ontlasting(met natte scheetjes)..verder is ie erg vrolijkheeft geen verhoging..is alert etc!Ik maak me erg druk want ik wil natuurlijk net als elke andere mama dat ie gewoon goed drinkt en goeie plasluiers heeft..Is dit een sprongetje of mischien dan toch zn tandjes?Het lijkt wel alsof ie daar last van heeft want hij kauwt echt op zn vinger af en toe.
Ik hoop dat iemand mij gewoon gerust kan stellen of wat andere tips heeft voor me.
Groetjes Inge
Ik hoop dat iemand mij gewoon gerust kan stellen of wat andere tips heeft voor me.
Groetjes Inge