Tenen lopen

<p style="text-align: left;">Mijn zoontje loopt sinds 14-15 maanden. Hij is nu bijna 20 maanden en gaat steeds vaker op zijn tenen lopen. Uiteraard corrigeer ik het door te zeggen dat hij plat op zijn voeten moet lopen. Iemand enig idee wat de reden kan zijn dat hij begonnen is hiermee? Als hij buiten op zijn schoenen loopt doet hij het niet maar dus wel regelmatig thuis. En nog andere tips om dit te corrigeren? Dank alvast voor de reacties!</p>
 
Dat ging niet helemaal goed. Voor mijn lering: Wat is er mis met corrigeren? Ik doe het neutraal en niet bestraffend ofzo. Ben alleen bezorgd dat zijn kuitspieren onvoldoende meegroeien, hij doet het namelijk echt best veel. 
 
Alle kinderen doet die van mij ook en dan weer plat dan alsnog lekker late en anders vraag je cb of huisarts . Alsnje corrigeer dan doen ze het juist
 
Het is idd een fase, niet nodig om te corrigeren. Kindjes doen dit om hun evenwicht te oefenen. Lekker laten doen dus :). Mijn zoontje deed het ook, maar wordt steeds minder naarmate hij beter gaat lopen.
 
Terug
Bovenaan