tens appartaat

JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En aan te bevelen ook! www.geboortetens.nl

Bij mijn eerste had ik veel rugweeën en heel veel pijn. Ik zag zo tegen de tweede op!
Bij de tweede bevalling ben ik eerst uren in bad gegaan. zo heet mogelijk! Dat heeft goed geholpen want ik had nu een uur hefitge weeën om de 3 minuten al 4 cm.
Daarna ben ik uit bad gegaan... geboortetens opgeplakt... vliezen gebroken en toen na een uur al 10 cm.

Ik vond het zo heerlijk omdat jet het gevoel hebt dat iemand heel hard in je rug staat te duwen. En geloof me... mijn man is heel sterk... maar bij de eerste bevalling had ik het gevoel dat ie niks deed. Nu met de geboortetens kon ik zelf de intensiteit van de trillingen bepalen en geloof me die gaat echt op zijn hardst.

het is een apparaat die stroomstootjes afgeeft (heel snel), waardoor je het gevoel krijgt dat je heel hard gemasseerd wordt. Ook zorgen die stroomstootjes voor een kleine blokkade van de pijn, waardoor je dus minder pijn ervaart. Maar op het laatst is het toch weer heftig natuurlijk. Maar geloof me... ik kon nog praten tussen weeën door en we hebben zelfs nog gelachen (tussen de weeën door van 7 - 10 cm, die hele heftige dus!) Als er een wee kwam zette ik dat ding aan en zuchtte die wee weg... daarna kon ik weer kletsen. Ik had er controle op voor mijn gevoel.

Mijn tweede bevalling zou ik dus ook zo weer over doen... maar mijn eerste bevalling was echt zo vermoeiend en heel pijnlijk!

Meid... je krijgt m vergoed door je zv. En als dat niet zo is, het is echt de moeite waard.
Wel even goed de instructies lezen en een paar keer uitproberen van tevoren... dan hoef je op het moment suprème m alleen maar op te plakken en m aan te zetten.

DOEN!!!!!!

Bloempje; bedankt voor je reactie!
dus jij zou hem aanraden he?! hahaha
heb met me 1e bevalling, zo'n morfine pompje gehad,maar doe liever iets zonder medicatie, als het kan natuurlijk!
volgende keer bij vk, gaan we de bevalling al bespreken dus zal dat ff opgooien,wat hun ervaring er mee is..;) zullen natuurlijk ook mensen zijn die het helemaal niks vinden ;)
bedankt voor de reactie en ik neem het zeker mee in me beslissing!
xx

Terug
Bovenaan