Tens ervaring

Zijn er hier dames die tijdens hun (thuis)bevalling een tens apparaat hebben gebruikt? Wil er 1 kopen/huren maar geen idee of het overbodig is en of het echt wel werkt

Ja ik! Heb hem denk ik echt 5 minuten gebruikt, vond het helemaal niets. Maar ervaringen verschillen zo per persoon ;). Ik zou eens kijken of je er eentje op marktplaats kan aanschaffen, dan ben je minder kwijt

Niet gebruikt, maar weet wel dat mijn verloskundige dit apparaat bij zich heeft, dus wellicht dat je dat nog na kunt vragen? Dan hoef je alleen de elektroden die je opplakt nog zelf aan te schaffen.

Ik heb m gehuurd, omdat bevalling 1 hels was (duurde lang, pijnlijk, pijnstilling nodig gehad, dat idee), dus ik dacht: voor bevalling 2 doe ik t maximale om het beter te maken. Hielp het met de pijn? Daar ben ik niet zeker van. Ik vond het wel prettig. Bij een wee drukte ik op een knop waardoor de plakkers hard gingen trillen op mn rug, en daardoor kon ik de focus meer daarop leggen, dan op de pijn in mn baarmoeder. Ik heb m uitgezet toen ik mocht persen. Al met al was de 2e bevalling veel beter, maar dat schijnt sws meestal zo te zijn.. het was de 50 euro wel waard vond ik. Oh en bij een aamvullende verzekering krijg je hem soms nog vergoed ook!

Ik heb hem geleend van een vriendin. Maar uiteindelijk waren de eerste weeën meteen al te heftig dat de tens nog verlichting zou geven, dus ik heb hem niet gebruikt.

Ik heb de tens gehuurd , en bij mijn tweede bevalling een tijd gebruikt maar ik vond het op een gegeven moment echt niet prettig meer aanvoelen en heb het uitgezet .

Terug
Bovenaan